Toon posts:

Remote Audio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er software/drivers zijn voor het op afstand afspelen van audio op een externe computer dmv wireless of ethernet (of iets dergelijks). Die functionaliteit zit in pakketten, zoals Remote Desktop of PC Anywhere, echter daar neem je de gehele computer mee over.

Als ik bv een spelletje op mijn laptop speel of muziek dat ik niet elke keer van die rotkabels in mijn laptop hoef te steken om goed geluid te krijgen. Helemaal mooi is dan als ik dan 6 kanaals audio kan afspelen via de laptop. Ik weet dat er tegenwoordig wireless boxen zijn, maar dat is me een beetje te duur.

Iemand een idee?

Evt. zou het ook mooi zijn als ik met een muis / toetsenbord van mijn externe computer op mijn laptop kan werken (zonder te remote desktoppen vanaf de externe computer), maar dat zou gewoon een leuk extraatje zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 15:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er niet zoiets? Het leek mij dat er wel zoiets bestond, gezien dit best wel aantrekkelijk zou wezen voor mensen met laptops, gezien je dan geen extra apparatuur hoeft te kopen.

Nou ja... als er toch nog iemand iets weet, dan zou ik het graag willen weten, anders heb ik pech.

Gr. Kenny

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Signature

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-08 18:06

The Zep Man

🏴‍☠️

Al wil je er een mooie web-based interface bij, kijk dan is naar GNUMP3d.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!