Toon posts:

Premiere laat .jpeg's weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

heb een hele film in elkaar gemonteerd, laat hij nog voor het renderen foto's niet meer zien.
Hij laat dan of alleen zwart beeld zien, of een groen vlak..
Deze foto's zijn .jpeg bestanden.. dus dat moet gewoon lukken. Snapte er niets van heb zelfs geprobeerd alle foto's van naam te veranderen en opnieuw te importeren.. en dat gaat in het begin goed en vervolgens doen dan steeds meer foto's het niet meer..
Na het renderen had ik op de betreffende schijf nog iets van 5 GB over... is dat te weinig?
(heb trouwens ook .jpeg's bewerkt in Photoshop, maar die laat hij wel gewoon zien..)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:59
en na het renderen wel goed?

Motor onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
nope.. precies hetzelfde.. ik gaf even aan dat het voor het renderen ook al zo was, dus dat het niet aan het renderen kan liggen

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

hm, misschien dat premiere progressive jpgs niet slikt? ik gok maar wat hier hoor.

anders in tga werken, of iets anders dan jpg.

Stoer; Marduq

Verwijderd

Topicstarter
denk dat ik het al weet, had alle foto's d.m.v. batch in photoshop moeten verkleinen..
Want denk niet dat hij het trekt dat ik alle foto's in premiere geschaald heb..
Foutje van mij...

anywayz.. bedankt voor de reacties..

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09-2025
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 17:25:
denk dat ik het al weet, had alle foto's d.m.v. batch in photoshop moeten verkleinen..
Want denk niet dat hij het trekt dat ik alle foto's in premiere geschaald heb..
Foutje van mij...

anywayz.. bedankt voor de reacties..
Nog een tip, werk zovaak mogelijk met TIF of PNG. Dat is een super format voor Premiere.

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

the raptor schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:12:
[...]
Nog een tip, werk zovaak mogelijk met TIF of PNG. Dat is een super format voor Premiere.
wat een onzin, het enige echt nuttige format is tga daar zit namelijk een 'echte' alpha-channel in

Stoer; Marduq

Pagina: 1