Toon posts:

[PC] Battlefield 2 dedicated server bots

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik organiseer over een week of 2 een lanparty en ben daarvoor nu een server aan het opzetten. Ik ben alleen bang dat we voor het leuke van het spel mensen tekort gaan komen. Dus wil ik er graag bots bij zetten.
Ik heb al uitvoerig zitten zoeken, deze Bots genereren in Battlefield 2 voor Lan Game oplossing kon ik ook al, ik zou echter graag willen weten hoe je dit in dedicated server modus doet...of kan dat gewoon echt niet? heb echt heel het internet al afgestruind. Ik heb wel een co-op mod gevonden maar dat verandert teveel aan het spel, een tank krijgt dan bvb meer firepower. Het probleem is namelijk dat ik op die dedicated server bf2 niet op kan starten omdat de videokaart dat niet trekt.
Is er hier iemand die er een antwoord op heeft?
Zo niet, moet ik toch meer mensen op gaan zoeken die zin hebben om te lannen :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 14:46 ]

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Gaat niet. Is geen aansturing aanwezig voor de bots.

Zoals ookal ergens in een van die topics stond ;)

Verwijderd

Topicstarter
dan heb ik daar finaal overheen gelezen, sorry.
Maar het is in singleplayer wel mogelijk, dus dan is de functionaliteit in het spel wel aanwezig denk ik dan. Dan zou je verwachten dat je in de config files van de dedicated server wel iets erover terug zou kunnen vinden, maar niets...
maar misschien dat iemand anders ineens iets heeft gevonden, dus ik hou nog even hoop ;)

Verwijderd

hee keesmod, kan je mij dan even vertellen hoe ik in de Singleplayer dan wel meer bots er bij kan zetten want met 16 man is het natuurlijk wel lichtelijk saai na een paar uur ;) want dan krijg ik ook grotere levels

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2005 @ 14:05:
hee keesmod, kan je mij dan even vertellen hoe ik in de Singleplayer dan wel meer bots er bij kan zetten want met 16 man is het natuurlijk wel lichtelijk saai na een paar uur ;) want dan krijg ik ook grotere levels
Dan moet je de Battlefield 2 COOP Mod v4.0 hebben. :) (Alleen de persoon die host hoeft deze mod geinstalleerd te hebben...) Deze mod heeft bij mij op lanparties de boel heel wat gezelliger gemaakt. Alleen jammer dat Wake Island nog niet inbegrepen zit... Ik hoop dat dat in devolgende versie komt.

Voor een directe download link klik hier.

[ Voor 25% gewijzigd door F0kke op 21-11-2005 15:53 ]