Ik organiseer over een week of 2 een lanparty en ben daarvoor nu een server aan het opzetten. Ik ben alleen bang dat we voor het leuke van het spel mensen tekort gaan komen. Dus wil ik er graag bots bij zetten.
Ik heb al uitvoerig zitten zoeken, deze Bots genereren in Battlefield 2 voor Lan Game oplossing kon ik ook al, ik zou echter graag willen weten hoe je dit in dedicated server modus doet...of kan dat gewoon echt niet? heb echt heel het internet al afgestruind. Ik heb wel een co-op mod gevonden maar dat verandert teveel aan het spel, een tank krijgt dan bvb meer firepower. Het probleem is namelijk dat ik op die dedicated server bf2 niet op kan starten omdat de videokaart dat niet trekt.
Is er hier iemand die er een antwoord op heeft?
Zo niet, moet ik toch meer mensen op gaan zoeken die zin hebben om te lannen
Ik heb al uitvoerig zitten zoeken, deze Bots genereren in Battlefield 2 voor Lan Game oplossing kon ik ook al, ik zou echter graag willen weten hoe je dit in dedicated server modus doet...of kan dat gewoon echt niet? heb echt heel het internet al afgestruind. Ik heb wel een co-op mod gevonden maar dat verandert teveel aan het spel, een tank krijgt dan bvb meer firepower. Het probleem is namelijk dat ik op die dedicated server bf2 niet op kan starten omdat de videokaart dat niet trekt.
Is er hier iemand die er een antwoord op heeft?
Zo niet, moet ik toch meer mensen op gaan zoeken die zin hebben om te lannen
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 14:46 ]