Toon posts:

Laptopscherm als monitor huisPC?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb gezocht in het forum, maar kon niet iets concreets vinden. Mocht er iemand weten waar elders op dit forum de oplossing staat, zeg het dan even.

De vraag is al volgt:
Ik heb een 2ehands pc gekocht zonder monitor. Wel heb ik een Packerd Bell laptop met een VGA aansluiting. Is het mogelijk om het scherm van mijn laptop te gebruiken als monitor voor de PC?

Ik hoor het graag! Alvast bedankt GoT

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-04 16:05

Donnie

AKA DonCorleone

Probeer het gewoon is zou ik zeggen, volgens mij moet het wel kunnen!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:51

Spotmatic

Ken sent me

Begrijpelijke, maar nogal basic vraag. Een VGA aansluiting op een laptop is zonder uitzondering ALTIJD een uitgang, d.w.z. je kunt je laptop daarmee aan een extern scherm hangen. Een andere PC gebruiken als invoermogelijkheid voor je laptopscherm kan niet.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Verwijderd

Topicstarter
Okay... Dus samengevat: het is niet mogelijk?

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-08 10:05

Memendo

V4-power/Team BSD

De samenvatting van spotmatic is niet voldoende?

[ Voor 61% gewijzigd door Memendo op 09-11-2005 14:15 ]

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

nope.. gaat niet lukken zonder zwaar te gaan investeren in een TV kaart voor de laptop, en dan nog heb je beroerd beeld.

ik zou marktplaats eens ff afstruinene voor een een 17 inch monitor.. in dit TFT tijdperk zal iedereen die wel weg aan eht doen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
memendo schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:15:
De samenvatting van spotmatic is niet voldoende?
Zo, da's knap lullig. Jaag jij altijd nieuwe leden op deze manier weg?

Verwijderd

Topicstarter
Zerveza schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:16:
nope.. gaat niet lukken zonder zwaar te gaan investeren in een TV kaart voor de laptop, en dan nog heb je beroerd beeld.

ik zou marktplaats eens ff afstruinene voor een een 17 inch monitor.. in dit TFT tijdperk zal iedereen die wel weg aan eht doen zijn.
Bedankt. Dan zal ik dat maar eens gaan doen.

Verwijderd

Wat dacht je van een remote desktop via een netwerkje?

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan natuurlijk ook, maar da's allemaal wat omslachtig. Ik koop gewoon een 15 of 17 inch schermpje. Kost tegenwoordig ook niks meer.

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 14:38

AirX

Tweak Guru

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:20:
Wat dacht je van een remote desktop via een netwerkje?
Zat ik ook net aan te denken :) Gewoon WinVNC of Radmin of Remote Desktop gebruiken :D

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:18:
[...]

Bedankt. Dan zal ik dat maar eens gaan doen.
Kijk ook bij de tweakers.net vraag&aanbod rubriek. Daar heb ik al twee keer een heel mooie 17" CRT gehaald en ook nog diverse andere dingen. Op t.net heb je wat meer zekerheid dat de verkoper verstand heeft van wat hij verkoopt, wat wel prettig is. :)
Pagina: 1