Beste allemaal,
Via PHP en de Oracle 8 client connect ik met een Oracle server. Bij 1 van de velden (een Long) krijg ik merkwaardige data retour die ik niet terug kan vinden in de applicatie. Achter het laatst ingetypt karakter in de applicatie zit geen enter o.i.d. meer.
Het is een information field van HP Openview. Hierin staat additionele informatie die door middel van de Service desk applicatie wordt bijgewerkt.
Bij geen enkel ander veld krijg ik deze data retour, maar alleen bij dit veld.
Voorbeeld :
Het resultaat kan ik niet posten hier (de karakters worden er uitgefilterd), maar wel als screenshot.
(omdat het te groot is , 2 screenshots.. start en eind)
Screenshot start

Screenshot eind

Wat zijn dit voor vreemde tekens? En hoe krijg ik die weg? Mijn oplossing is een preg_match filter er overheen , maar waarom krijg ik deze troep? Dit is alleen bij dit veld zo. En ik kan niet zien of dit ook daadwerkelijk in deze table zit omdat de oracle viewer er ook op vastloopt
Ik hoop dat dit voldoende duidelijk is?
Via PHP en de Oracle 8 client connect ik met een Oracle server. Bij 1 van de velden (een Long) krijg ik merkwaardige data retour die ik niet terug kan vinden in de applicatie. Achter het laatst ingetypt karakter in de applicatie zit geen enter o.i.d. meer.
Het is een information field van HP Openview. Hierin staat additionele informatie die door middel van de Service desk applicatie wordt bijgewerkt.
Bij geen enkel ander veld krijg ik deze data retour, maar alleen bij dit veld.
Voorbeeld :
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
| // Remarks and Extra information echo "<h4>Remarks and extra information</h4>\n"; echo "<table border='1' cellspacing='0' cellpadding='2' width='600'>\n"; if ((ociresult($s, "CCF_TEXT64KB"))!="") { echo "<t><td>".rtrim(nl2br(ociresult($s, "CCF_TEXT64KB")))."</td></tr>\n"; } else { echo "<tr bgcolor='#ffffff'><td>There are no remarks for ".ociresult($s, "CIT_SEARCHCODE")."</td></tr>\n"; } echo "</table><br/>\n"; |
Het resultaat kan ik niet posten hier (de karakters worden er uitgefilterd), maar wel als screenshot.
(omdat het te groot is , 2 screenshots.. start en eind)
Screenshot start

Screenshot eind

Wat zijn dit voor vreemde tekens? En hoe krijg ik die weg? Mijn oplossing is een preg_match filter er overheen , maar waarom krijg ik deze troep? Dit is alleen bij dit veld zo. En ik kan niet zien of dit ook daadwerkelijk in deze table zit omdat de oracle viewer er ook op vastloopt

Ik hoop dat dit voldoende duidelijk is?
[ Voor 13% gewijzigd door om3ega op 09-11-2005 13:49 ]