scarlet skyscraper

Pagina: 1
Acties:

• GiLuX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-11-2025
ok, ik ga nu ff voor het eerst van mijn leven de ontzettende moraal ridder uithangen maar die scarlet reclame op de FP vind ik net iets te...
dat bo in zijn onder broek over de tv loopt is tot daar aan toe maar een praktisch naakt meisje van 6 in een mini bikini vind ik ik toch wel erg fout.
naakt meisje van 6 in een zandbak is bv ok omdat dat een normaal/geacepteerd beeld is maar bikini's roepen bij mij toch wel iets van erotische emoties op dus ik heb weinig behoefte aan die asociatie met een 6 jarig kind.

(ik weet dat de jeugd van tegenwoordig er vroeg bij is maar ik ben nog van de oude generatie)

my 2 cents

[ Voor 9% gewijzigd door GiLuX op 09-11-2005 13:43 ]

"I disagree with what you are saying, but I will defend to the death your right to say it." -- not clear who

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:46

Daniel

Kapitein NCC-1701
Deze discussie is al vaker gevoerd en hoewel ik hem ook niet echt van goede smaak vind getuigen maar 't is ook weer niet heel erg :) De RCC laat hem toe, dus dan is er op zich niet heel erg veel mis mee.

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:32
Kun je geen klacht bij de reclamecomissie indienen? Ik weet niet wat/of die erover geoordeeld hebben, maar ze zijn verplicht om je klacht serieus te nemen.

Daarnaast heb ik niks tegen reclame met kinderen, maar zoiets als deze reclame vind ik maar niks. Dit kind wordt geportetteerd op een wijze dat het haar privacy schaad, en ze is nog te jong om daar zelf een keuze over te maken. Dat kindje doet natuurlijk braaf wat paps en mams haar opdragen.

Het is dus niet het feit dat het kind er zo bij staat, maar meer dat ze daar zelf niet toe in staat is om voor te kiezen.

http://axrotterdam.blogspot.nl

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Er is zelfs al een uitspraak over geweest van de RCC, maar zij vonden het geen reden om actie te ondernemen.
Al heeft Scarlet inmiddels zelf wel besloten om hun reclamecampagne aan te passen, maar ik heb geen idee of dat al bij webads is doorgevoerd.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt