Ik heb een Laptop die is afgemeld op een domein, maar waar de offline files (van het oude domein) nog niet helemaal gesynchroniseerd waren. Nu wil ik deze documenten graag weer naar boven halen
. Ze zijn met de searsch in Windows nog wel te vinden, maar niet meer te openen of te kopieren. Heeft iemand een idee hoe dit te verhelpen valt?
Met afgemeld bedoel je dat de computer geen lid meer is van het domein?
Wat je verder kan doen: zoek uit waar de offline files staan, log in als admin en neem de ownership over van de bestanden. Doe dit recursief, dus ook submappen e.d.! Dan kan je ze waarschijnlijk wel copieren.
Wat je verder kan doen: zoek uit waar de offline files staan, log in als admin en neem de ownership over van de bestanden. Doe dit recursief, dus ook submappen e.d.! Dan kan je ze waarschijnlijk wel copieren.
Inderdaad geen lid meer van het domein, sterker nog het domein bestaat niet meer.djluc schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:53:
Met afgemeld bedoel je dat de computer geen lid meer is van het domein?
Hoe neem ik de ownership van de bestanden over?
Zoek eens op MSDN/google en kijk ook naar het tootlje csccmd.exe (1.0 / 1.1) wat ik terug zie komen bij dit soort issues.
(Zijn deze bestanden niet gewoon met een knoppix CD van de disk te plukken?)
(Zijn deze bestanden niet gewoon met een knoppix CD van de disk te plukken?)
De offline files staan onder c:\windows\csc, maar zover ik weet in geencrypte vorm en onbruikbaar als je domein niet meer bestaat, omdat de encryptiesleutels bij een account horen. Het is mij tenminste nog nooit gelukt om herkenbare bestanden in die map te vinden.
Verwijderd
Sorry, maar wij verwachten hier een beetje eigen inzet en initiatief. Dat zie ik bij jou totaal niet.
Zoek zelf eens wat meer uit over dit onderwerp.
Zoek zelf eens wat meer uit over dit onderwerp.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()