Hallo, ik heb een probleem met de installatie van Need For Speed: High Stakes/Road Challenge, ik draai Windows XP Pro + SP2, eerst heb ik via Daemon Tools geprobeerd de Image te installeren, de InstallShield start en sluit dan onverwachts af (de application compatibility heeft er niets mee te maken gehad, ik heb hem namelijk geprobeerd met de Windows 98 / ME optie te installeren, maar tevergeefs) Ik heb het probleem inmiddels al verholpen door het op een echte cd te branden.. ik dus erg blij maaaaarrr nu heb ik weer een ander probleem, het zit namelijk zo:
Ik start de setup.exe, kies de taal, mooi hij voltooid de check 100% om vervolgens naar het menu te gaan, ik installeer het spel op m'n D:/Games/NFS HS, ik kies voor de full install zodat ik niet steeds de CD nodig heb om te spelen, ok next de installatie valt op het punt te beginnen en PLOTS verschijnt er een error namelijk deze: http://img310.imageshack....nstallshieldengine2ez.jpg, een InstallShield fout....ik vermoed zelf dat het setup.exe bestandje corrupted is...want Need For Speed III HP is er zonder enig probleem opgezet, ter aanvulling heb ik alle beschikbare updates al binnen....en als de rest van m'n systeem een probleem kan opleveren hier even wat specs:
asus k8v deluxe (Via 4in1 geinstalleerd..)
athlon 64 3000+ gewoon stocksnelheid
512mb reepje mem van Corsair
geforce4 ti4200 (64mb, overgeklokt van 250/513 --> 270/610)
asus cdrw 52/32/52
asus dvdr 16/48
bij voorbaat dank
Ik start de setup.exe, kies de taal, mooi hij voltooid de check 100% om vervolgens naar het menu te gaan, ik installeer het spel op m'n D:/Games/NFS HS, ik kies voor de full install zodat ik niet steeds de CD nodig heb om te spelen, ok next de installatie valt op het punt te beginnen en PLOTS verschijnt er een error namelijk deze: http://img310.imageshack....nstallshieldengine2ez.jpg, een InstallShield fout....ik vermoed zelf dat het setup.exe bestandje corrupted is...want Need For Speed III HP is er zonder enig probleem opgezet, ter aanvulling heb ik alle beschikbare updates al binnen....en als de rest van m'n systeem een probleem kan opleveren hier even wat specs:
asus k8v deluxe (Via 4in1 geinstalleerd..)
athlon 64 3000+ gewoon stocksnelheid
512mb reepje mem van Corsair
geforce4 ti4200 (64mb, overgeklokt van 250/513 --> 270/610)
asus cdrw 52/32/52
asus dvdr 16/48
bij voorbaat dank