Toon posts:

Sitecom naar linksys doorkoppelen zonder kabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een draadloze verbinding maken tussen mijn sitecom router en Linksys WRT54G
Ik heb via de search optie wel gezocht maar kon niet vinden wat ik zocht.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat de sitecom en linksys elkaar zien?
En wat moet ik instellen zodat de linksys het signaal doorstuurt

Maikel

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 15-04 17:58
Even iets meer info please. Wat heb je zelf al geprobeerd, welke Sitecom is het precies. Post eens een linkje naar de manual van die Sitecom.

Maar volgens mij gaat het moeilijk worden.... zeker als je twee verschillende merken hebt.

Ik vermoed dat de Linksys een onbeveiligd draadloos signaal van de buren uitzendt en dat jij deze mbv. jouw sitecom wil oppikken en verder verdelen? Dan moet jouw sitecom volgens mij als brigde fungeren... Maar helemaal eerlijk is dit niet :|

Heb je zelf al een beetje gezocht trouwens?

[google=connect two access points]

[ Voor 23% gewijzigd door havana op 09-11-2005 12:30 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Topicstarter
Nee .. in de meterkast zit een adsl modem. Deze zit verbonden met een draadloze router van sitecom de WL-143. Vanuit deze wil ik het signaal naar de linksys sturen omdat het signaal naar de computer te zwak is als het helemaal vanuit de meterkast moet komen. Heb de router al in de zelf ip range gehad alleen het laatste getal 1 veranderd. maar dit werkte niet. Bridge heb ik nog niet geprobeerd

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Kun je niet in de LinkSys het IP van de SiteCom als Gateway instellen?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:02
Op de WL-143 zit WDS, dat is handig om een repeater van deze router te maken.

Alleen moet de linksys router dit ook ondersteunen.

Als de linksys dit ook heeft is het geen probleem en kan je 2 draadloze verbindingen met elkaar laten werken. ;)

Heeft de linksys dit niet, dan is het pech want een andere manier is er niet, alleen nog een WL-143 halen.

[ Voor 47% gewijzigd door Weerz op 10-11-2005 11:12 ]

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3