Toon posts:

Asus A8N-e of A8N5x moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan eigenlijk niet goed het verschil tussen deze twee mobo's ontdekken. de eerste heeft een Nforce4 ultra en de tweede een nforce 4 chipset. zal ik daar verschil in merken (ism een AMD64 3000+ en een gewone geforce 6600)

Verder zegt asus dat de A*N5X gigabit LAN heeft , bij de A8N-E staat dta niet, maar ze hebben wel dezelfde LAN chipset?

Iemand ervaringen? Het gaat me met name om prestatieverschil tussen de chipsets, prijzen zijn vergelijkbaar dus dan wil ik evt wel gigabit LAN nemen voor de Lol

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04 13:34

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Wat heb je zelf al gezocht en gevonden? Heb je al reviews vergeleken? Waar heb je op gezocht? Hier vind je bijvoorbeeld een vergelijkinkje tussen de twee chipsets. Vergelijk ook wat reviews van de twee. :)

Op GoT wordt van je verwacht dat je eerst zelf zoekt naar een oplossing voor je vraag en dat je ook even in je topicstart aangeeft wat je dan gezocht hebt. Kijk ook nog even in de Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Zie de post van the_shadow hierboven :)

Zoek zelf wat meer info/reviews etc. Er is zat te vinden over deze moederborden. Bij gebrek aan eigen inzet gaat dit topic dicht.

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.