“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Verwijderd
voor de rest zou ik ook gewoon motip lak nemen. echter is de kans dat je de buitenkant van je kast ook mee spuit erg groot, je zal je kast helemaal moeten demonteren (vaak ook de popnagels), en dan netjs spuiten
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 11:11 . Reden: Typo ]
Frequently Asked Questions CME - Kast Spuiten
Nog wat tips voor het netjes maken van je voeding en kabels:
Frequently Asked Questions CME - Kabels Opruimen
De hele FAQ staat vol met handige tips! Zeker de moeite waard om te lezen
Suc6, en we willen natuurlijk wel graag het resultaat zien
Dus misschien een tip (als je spuitskills niet zo goed zijn) doe het met een verfrollertje, ook netjes en het is toch aan de binnenkant van je kast.
Wat is motip eigenlijk? Gewoon te kopen in bouwmarkten o.i.d., zoals praxis?
Hoe maak je trouwens überhaupt popnagels los?
“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice
Verwijderd
Motip is autolak. Werkt perfect. Zorg wel voor een hele goede onderlaag en misschien overspuiten met een laag blanke lak om het iets beter te beschermen. Het gaat hierdoor wel glimmen, als je matte lak hebt gebruikt, dus dan maar gewoon een zelfde kleurtje eroverheen doen.
In de FAQ staat wel een spuitgids volgens mij
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Eerst een goede onderlaag daarna de uv-lak (misschien moet je hem wel 2 x spuiten met uv-lak aangezien dit niet zo goed dekt)
edit: Er was iemand met een Cip die dat op een speciale manier deed.
edit2: gevonden: [rml][ CiP] Chieftec Matrix Toxic Lab.[/rml]
Het was Toxic lab van Ediejo, lees maar eens het eerste deel
[ Voor 50% gewijzigd door Timon op 09-11-2005 13:53 ]
edit: Is het ook verstandig om gewoon de popnagels erin te laten zitten en dan van buitenaf te dekken met tape?
[ Voor 51% gewijzigd door drooger op 09-11-2005 14:08 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Verwijderd
Voor mij welVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 13:17:
ik vind dat je ook zelf wat mag zoeken, op die vragen kan je echt heel gemakkelijk een antwoord vinden (GoT search, google). En kipbanaan, zo veel werk is een voeding loshalen toch niet
quote:
Vergeet nooit je case te ontvetten voordat je gaat spuiten. Het is net zo als met een pizza de bodem moet goed zijn anders wordt de rest ook niks.
Dan kunnen we beginnen met het spuiten eerst een grondlaag.
Omdat de UV verf nogal moeilijk dekt, heb ik bijna direct de neon verf er overheen gespoten, dit heb ik van de spuiter op mijn vorige werk geleerd en het werkt goed.
Bedoelt hij dan dat hij niet zo lang wacht met de tweede laag??
Ja inderdaad zoals hij al zegt omdat UV moeilijk hecht, Dus als hij lang zou wachten zou het niet hechten dus geen resultaat. Hetzelfde is MDF spuiten zonder primer. Spuit je, loop je weg, kom je trug is je verf wegdrooger schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:07:
Alleen dat 'bijna direkt' snap ik nou niet helemaal(blame society).
Bedoelt hij dan dat hij niet zo lang wacht met de tweede laag??
Revive the guild!
Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog
Dit topic is gesloten.
![]()