Toon posts:

Exchange 2003, en secudairy email

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goede morgen allen,

Ik vraag me het volgende af.

Ik draai exchange 2003, en wil met meerdere email adressen uitgaand kunnen emailen dan mij primairy email.

Iemand een id hoe ik dit kan doen zonder dat ik meerdere users moet aanmaken en die email laten forwarden en vervolgens die user bij me Van vakje te zetten.

Keb op google gezocht, maar de enige goede hit die ik krijg is via expert-exchange die betaald is.. :(

thnx...

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:40
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 10:56:
Goede morgen allen,

Ik vraag me het volgende af.

Ik draai exchange 2003, en wil met meerdere email adressen uitgaand kunnen emailen dan mij primairy email.

Iemand een id hoe ik dit kan doen zonder dat ik meerdere users moet aanmaken en die email laten forwarden en vervolgens die user bij me Van vakje te zetten.
Deze vraag is hier al vaker, maar dan in het juist subforum, gesteld.

Zonder extra tools moet je voor elk adres een aparte mailbox aanmaken.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft microsoft hier niet over nagedacht dan? het lijkt me niet dat ik de enige ben die dit wil

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:40
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:10:
Heeft microsoft hier niet over nagedacht dan? het lijkt me niet dat ik de enige ben die dit wil
Oh, dat hebben ze vast wel. Maar Exchange is niet een dom e-mail programma, Exchange is een systeem waar een idee achter zit. Wanneer mensen nu Exchange eerst installeren en dan pas gaan bekijken of het wel kan wat ze willen, ligt dat dan aan MS ? Dacht het niet...

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:47
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:10:
Microsoft heeft dus wel over nagedacht, immers men heeft de mogelijkheid gemaakt om een 2de user account te maken B) .
Deze vraag is hier al vaker, maar dan in het juist subforum, gesteld.

Zonder extra tools moet je voor elk adres een aparte mailbox aanmaken.
Geen commentaar......

• -TAZZ-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-02 21:33

-TAZZ-

X

Misschien heb je hier wat aan.

http://www.ivasoft.biz/setfrom.shtml

Natively you cannot set up the default From or Reply-to address value for MS Outlook 2000 Corporate/Workgroup mode or for MS Outlook 2002/2003. This utility allows you to insert any address/alias that you need automatically to the "From:" and/or "Have replies sent to:" field for each outgoing message.

I have tested SetFrom with Outlook 2000/2002/2003 under MS Windows 98/ME/2000/XP

Verwijderd

Hier is inderdaad zelfs op dit forum al veel vaker over gepraat. Toon zelf eens wat initiatief door een zoekpoging.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.