Ik heb al een tijdje last ervan dat mijn pc reboot als ik een spel net heb opgestart, dus niet al zit je al even te gamen maar vaak meteen bij new game ofzo. Zo heb ik dit probleem bij FEAR (reboot zodra het filmje is afgelopen)/battlefield(2)/en soms bij lineage. En bij andere spellen heb ik er weer helamaal geen last van zoals doom3/b&w2.
Wat heb ik al geprobeerd?
- Automatish opnieuw opstarten uitgezet: dit leverde weinig op, het blauwe scherm is leeg en soms voor rare tekens.
- Nieuwe/Oudere drivrers geinstalleerd: bij alle drivers nieuw of oud hetzelfde probleem.
- nieuwste 3dmark laten draaien: tot verbazing liep die tot het eind zonder reboot
- geheugen getest: memtest gedraaid en geen error, geheugen naar ander balkje verplaatst
- meer oplossing ken ik niet meer bedenken
Mijn systeem:
AMD Athlon 2500+
Radeon 9800 pro
Asrock K7S8XE+
350watt chieftec voeding
En voor de rest zit het met mn voltages en temps ook wel snor volens mij:
Temps:
Temp1: 32C
Temp2: 26C
HD0: 25C
HD1: 14C
Voltages:
VCORE: 1,63V
+3,3V: 3,31V
+5V: 4,89V
+12V: 11,37V
Wat heb ik al geprobeerd?
- Automatish opnieuw opstarten uitgezet: dit leverde weinig op, het blauwe scherm is leeg en soms voor rare tekens.
- Nieuwe/Oudere drivrers geinstalleerd: bij alle drivers nieuw of oud hetzelfde probleem.
- nieuwste 3dmark laten draaien: tot verbazing liep die tot het eind zonder reboot
- geheugen getest: memtest gedraaid en geen error, geheugen naar ander balkje verplaatst
- meer oplossing ken ik niet meer bedenken
Mijn systeem:
AMD Athlon 2500+
Radeon 9800 pro
Asrock K7S8XE+
350watt chieftec voeding
En voor de rest zit het met mn voltages en temps ook wel snor volens mij:
Temps:
Temp1: 32C
Temp2: 26C
HD0: 25C
HD1: 14C