Ik zou graag voor een php-script dat ik op een rij van een tabel los laat, de gehele rij als hyperlink willen aan kunnen klikken. Ik bedoel hiermee niet de text die in de cellen staat, maar dat de cellen (of eigenlijk de gehele rij) zelf geheel hyperlink zullen worden.
De mogelijkheden die ik had bedacht waren de volgende:
- Plaatjes maken en die in de cellen weer laten geven, niet echt handig waneer je met PHP+MySQL op een simpele manier de cellen kunt vullen met alleen text.
- In iedere cel de text als Hyperlink echo-en, nadeel is dat men dan alleen op de text kan klikken.
Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel. Je ziet wel eens op sites, die kan ik nu natuurlijk niet vinden, dat rijen ook als onmouse-over oplichten wanneer je er overheen gaat.
Ik vraag me af of dit gaat werken....
code:
1
2
3
4
5
6
| <tr>
<td><? echo "$var "; ?></td>
<td><? echo "$var2"; ?></td>
<td><? echo "$var3"; ?></td>
<td><? echo "$var4"; ?></td>
</tr> |
De mogelijkheden die ik had bedacht waren de volgende:
- Plaatjes maken en die in de cellen weer laten geven, niet echt handig waneer je met PHP+MySQL op een simpele manier de cellen kunt vullen met alleen text.
- In iedere cel de text als Hyperlink echo-en, nadeel is dat men dan alleen op de text kan klikken.
Ik hoop dat iemand weet wat ik bedoel. Je ziet wel eens op sites, die kan ik nu natuurlijk niet vinden, dat rijen ook als onmouse-over oplichten wanneer je er overheen gaat.
Ik vraag me af of dit gaat werken....
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 03:07 . Reden: toevoeging ]