[Thunderbird] Mail niet meer op te halen? Settings?

Pagina: 1
Acties:

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-08 00:26

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Topicstarter
Ik gebruik al een hele tijd Thunderbird met zo'n 4 mailaccounts tegelijk naar tevredenheid. Tot mijn grote verbazing werkt Hotmail sinds vandaag niet meer met mijn Hotmail Popper, om dit te verhelpen installeer ik de plugin Webmail + Hotmail extentie van extention Mirror. vervolgens werkt dit niet en kunnen al mijn andere accounts behalve Gmail niet meer connecten.

De extentie heb ik inmiddels eraf gegooid en Thunderbird 1.5 RC1 installed en 2 van de 3 niet werkende accounts opnieuw toegevoegd volgens de wizard. Op de een of andere manier wil het nog steeds niet werken.

Could not connect to server mail.chello.nl; the connection was refused.
Hoe kan ik dit oplossen?

Computer Specs

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

offtopic:
Ik zou zo niet even weten wat het probleem is, wel weet ik dat Thunderbird in Officesuites en -software hoort, en dat ik daar dus even je thread naar verplaats. ;)

Signature

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

pasta schreef op woensdag 09 november 2005 @ 00:11:
offtopic:
Ik zou zo niet even weten wat het probleem is, wel weet ik dat Thunderbird in Officesuites en -software hoort, en dat ik daar dus even je thread naar verplaats. ;)
Een mailclient heeft niets met Office te maken, ondanks dat Microsoft er eentje in haar Office suite stopt.

Heeft TS al eens een nieuw profiel aangemaakt in Thunderbird en daar de accounts opnieuw toegevoegd? Wat gebeurt er dan?
Heb je iets van een antivirus pakket en/of firewall draaien die de boel mogelijk zou kunnen blokkeren?