[Webspace] 'Disk quota exceeded', 175mb leeg

Pagina: 1
Acties:

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb een (betaalde) account bij lycos, die domeinregistratie en webspace bevat.
Het heeft al maanden lekker gewerkt, alleen vandaag --natuurlijk had ik m net ECHT nodig--, geeft hij bij het uploaden van een bestand of het veranderen van een bestandsnaam deze error:

code:
1
2
3
4
STOR /www/koen/hhs/final/frontpage/index-retry.php
550 /www/koen/hhs/final/frontpage/index-retry.php: Disk quota exceeded
Error uploading file, I tried 2 times but that didn't work.
Make sure you're uploading to the correct directory and try again.

Dus ik denk, de kaboutertjes hebben mn space volgepleurd ofzo.. -- vertaling: ik zal wel wat fout hebben gedaan met uploaden-- Dus ik check via de beheerderspagina van lycos mn webspace, die gewoon vrolijk aangeeft dat ik nog over 175mb vrije webspace beschik..

Het uploaden via die webinterface lukt ook niet, en ook bij andere mensen lukt het niet om een bestand te uppen/renamen. (en dan zowel via een ftp-programma, als de webpagina-upload-shit)
Googlen werkt niet echt, omdat mijn space dus NIET volzit.

Iemand ervaring met dit probleem :?

• Tinkerer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2025
Ik geloof dat bij Lycos je ruimte wordt 'opgedeeld' in mail ruimte en webspace. Kijk even in je control panel of je niet teveel ruimte hebt gegeven aan de mailboxen...

• Neok_
  • Niet online
Nee dat is het ook niet, het klopt wat jij zegt, maar ik gebruik 75mb webspace van de 200mb toebedeelde ruimte.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
200-75 != 175 dus ergens klopt een getalletje sowieso niet. ;)

{signature}

Verwijderd

Heb je dit probleem alleen bij php bestanden of ook bij andere extensies?

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02 16:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk dat je met dit soort problemen toch verreweg het makkelijkste contact op kunt nemen met Lycos zelf. Over het algemeen mailen ze vrij snel terug als het om technische zaken gaat (is mijn ervaring). Wij tweakers kunnen nu wel gaan gissen naar wat er mis is op die server, of in de desbetreffende map, maar zeker weten kunnen wij het natuurlijk nooit ;)
Ik heb hier ook wel eens problemen mee gehad, bij mij lag het wel aan de voorgestelde mailboxen/databases etc. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 09-11-2005 00:24 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb ook een lycos-webhosting account (van 500 mb).

Er staat nu rond de 350 mb o.i.d. maar de teller blijft op 450 mb vrije ruimte staan.

Misschien dat bij jou de teller ook niet klopt?

• Neok_
  • Niet online
Vergeten de oplossing te vertellen:
Er was blijkbaar een keer iets mis gegaan, omdat een aantal grote videobestanden gekopieerd stonden in een andere map.
Die klote teller op de controlpagina gaf echter wat anders aan, net zoals bij Endless.

Hoe dan ook, probleem opgelost, mijn tip:
Kijk niet verder dan je foutmelding lang is :+

Ow en die lycos helpzooi die reageerde op de 4e werkdag na mijn vraag, met de melding dat het probleem was opgelost volgens de technische dienst. (Duh, ik had die bestanden 2dagen daarvoor verwijdert)
Pagina: 1