Vriendin van me heeft net ADSL van HETNET.
Daarvoor inbellen via Tiscali via analoog.
Deze verbinding is nu verwijderd.
Alles werkt perfect, internetten, MSN
Behalve e-mailen met haar oude account van Tiscali in Outlook Express.( voorheen ging dit prima)
Foutmelding:
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'EDIT@tiscali.nl', Server: 'pop3.tiscali.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F
Systeem : XP Pro NL Sp2( In/extrerne Firewall uit)
Als ze dit account exporteert als IAF bestand en ik importeer het bij mij in O.E. kan ik wél succesvol haar mail ophalen.(!)( hetzelfde geldt voor haar nieuwe HETNET account)
Ik snap hier iets niet..
Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd?
Daarvoor inbellen via Tiscali via analoog.
Deze verbinding is nu verwijderd.
Alles werkt perfect, internetten, MSN
Behalve e-mailen met haar oude account van Tiscali in Outlook Express.( voorheen ging dit prima)
Foutmelding:
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'EDIT@tiscali.nl', Server: 'pop3.tiscali.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F
Systeem : XP Pro NL Sp2( In/extrerne Firewall uit)
Als ze dit account exporteert als IAF bestand en ik importeer het bij mij in O.E. kan ik wél succesvol haar mail ophalen.(!)( hetzelfde geldt voor haar nieuwe HETNET account)
Ik snap hier iets niet..
Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 23:04 ]