[Access 2003] Opdrachtknoppen

Pagina: 1
Acties:

• dupondje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-07 22:45

dupondje

Powa 2 Tha PPL :)

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een echt raar probleem met mijn access,

ik heb dus een formulier, en daar voeg in een opdrachtknop toe, normaal genereert access dan code zelf, maar als ik een opdrachtknop toevoeg, bijvoorbeeld om naar het volgende record te gaan, maakt access totaal geen code aan!

Wat kan er mis zijn ? heb al eens office herinstalled, maar lukt niet!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-08 14:58
zou een code uit een andere db niet kunnen werken? (waarna je dus uiteraard ook die code aanpast?)

of heb je deze optie niet ergens gedisabled ofzo?

• dupondje

dupondje

Topicstarter
code uit andere db werkt wel, maar als je 1000 knoppen ofzo in je db moet toevoegen, is het wel handig dat het werkt :'(

en optie disabled ? ik zou niet weten waar, en heb al eens geherinstalleerd dus :s

Verwijderd

Bedoel je gewoon die wizard die start op het moment dat je een button toevoegt?

zo ja, dan zit er in je toolbox een knopje met een toverstafje, zorg dat deze ingedrukt is en voeg nu nog eens een button toe

o en je toolbox is dezelfde balk waar je je button vandaan haalt

• dupondje

dupondje

Topicstarter
die wizard start gewoon, kan alles kiezen zoals normaal,

maar als wizard gedaan is, en knop staat daar op je formulier, doet hij niets ! en is er geen code gemaakt voor die knop :s

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Brakke virusscanner geinstalleerd?

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Nu online

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik zou toch echt eens overwegen om zelf code te maken. Zeker als je veel voorkomende knoppen hebt (vorige, volgende) kan je de code daarvoor dan veel beter als Functie in een aparte module zetten. Als je ze als functie maakt, kan je ze daarna heel makkelijk aanroepen door bij het OnClick event bij de eigenschappen =NaarVolgende() te zetten. Dus zonder dat je het VBA scherm nodig hebt.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Pagina: 1