Toon posts:

[XBOX] Welk Dashboard?

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga morgen zelf mijn Xbox ombouwen met een Auto-Installer. (AID 2.11 en SID 3.0)

Ik heb de keuze uit verschillende Dashboards, ik heb geen zin om ze allemaal te gaan installeren, ik wil gewoon 1 stabiel dashboard en natuurlijk de orginele MS Dash.

Ik vroeg mij af of er mensen zijn die goede ervaring hebben met verschillende dashboards en mij kunnen vertellen welke de best is. Ik heb de keuze uit:

- Evolution X
- Unleash X
- Media X Menu
- Avalaunch
- Anod X

Ik hoor goede dingen over UnleashX btw...

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:59

Polycom

Poes van goud

Ik gebruik zelf evolution X. Vind ik het beste werken.. gewoon simpel.

Spellen / programma's / instellingen.

Al ben je meer iemand die toeters en bellen wilt, neem avalaunch. Als je die opstart hoor je bijvoorbeeld een paar mp3'tjes uit je collectie (indien je die op je xbox hebt gezet)

[ Voor 3% gewijzigd door Polycom op 08-11-2005 23:49 ]

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-02 20:59
ik heb xbmc als dashboard :). dat is de beste naar mijn mening.

evox had ik eerst... :)

Verwijderd

Bestaat er iets anders dan xbmc ? ;) voor mij is dat het beste mediacenter _ever_

Ik heb avalaunch erbij staan, maar alleen voor de ftp boost-mode.

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Waarom kiezen ? Ik heb XBMC/Evox/Avalaunch.

Tijdens het booten kan ik een knop van de controller ingedrukt houden en kan ik kiezen welke dash gestart wordt. Doe ik niks, dan XBMC, hou ik X ingedrukt krijg ik X3, hou ik rechtervuurknop dan Evox.
Ook kan ik een bootpriority instellen, dit is dus als ik niks indruk.
Ik kan ook de bootdrive en bootpath instellen, ook de bootanimatie kan ik helemaal instellen.
X3 rox my X-box.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

Als GoT dan ook even verteld hoe hij dit doet....

Ik gebruik zelf Avalaunch met daarachter XBMC.
De reden dat ik XBMC niet meteen opstart is omdat Avalaunch iets sneller is met opstarten en ik daar sneller in het spellen menu kan komen.
Avalaunch is makelijk te skinnen en te configureren.
XBMC gebruik ik voor m'n media en scripts en natuurlijk voor KAI in combinatie met mijn Linksys router.

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-02 19:46
ik gebruikte EvoX maar sinds een paar dagen gebruik ik xbmc, hij start wel iets langzamer op maar dat vind ik niet erg.

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:22

Smarron

The bend

Ik gebruik gewoon Evo-X. Lekker snel en kan altijd nog XBMC opstarten. Ik heb een tijdje Avalaunch gedraaid, maar die vond ik niet zo fijn.

Ik speel eigenlijk voornamelijk spellen op de XboX, dus XBMC als boot is in mijn geval een beetje overbodig.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik gebruik standaard UnleashX, en als ik mn rechtertrigger inhoud tijdens het booten gaat ie naar XBMC
(dit is een feature van de X3 modchip)
kan ze beide aanraden :)

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:42
Koenzie schreef op woensdag 09 november 2005 @ 09:17:
Als GoT dan ook even verteld hoe hij dit doet....
Met een eXecuter 3 chip dus. Lijkt me geen optie voor de TS overigens, deze gaf al aan een softmod toe te gaan passen. Ik zou de TS XBMC aanraden overigens vanwege de gebruiksvriendelijkheid, vele opties en de zeer grote support community (elke dag een nieuwe versie en vele addons en tweaks beschikbaar).

Natuurlijk raad ik je dan aan de Schweino versie van XBMC te installeren :)

Verwijderd

Topicstarter
HELP!

Ik heb zojuist mijn Xbox proberen te softmodden. alles ging goed Evo X geinstalleerd. Alleen hij booten niet! Toen opnieuw geformateerd. Maar nu staat er niks meer op. Kan wel games spelen maar krijg geen dasboard! Wat moet ik in godsnaam doen. FTPen heb ik ook al geprobeerd.

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:25
euh geformateerd?
als in je xbox schijf leeg?
zo ja, ga dan maar sparen voor een modchip :P

gewoon modchip kopen, solderen en een boot cd gebruiken, ik heb het ook een x gehad toen de hotswap niet helemaal goed ging :x

[ Voor 44% gewijzigd door messi op 09-11-2005 15:27 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

messi schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:25:
euh geformateerd?
als in je xbox schijf leeg?
zo ja, ga dan maar sparen voor een modchip :P

gewoon modchip kopen, solderen en een boot cd gebruiken, ik heb het ook een x gehad toen de hotswap niet helemaal goed ging :x
inderdaad... als je je HD geformateerd hebt... eventueel kun je proberen een backup van het orginele dashboard erop te zetten

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• Tetsuo55
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-10-2025

Tetsuo55

*~*GrahF Emperor of Darkness*~

Ik gebruik zelf UnleashX, er is eigenlijk niet zoveel verschil tussen de dashboards, maar ik heb deze gekozen omdat het eigenlijk evox is met images van de games. en omdat je vanuit unleash bij je savegames kan enzo, dat kon evox niet

UnleashX zat ook standaard in mijn softmod (Ndure)

daarvoor gebruikte ik evox, saai maar functioneel

ik vind dat geen enkele dash echt heel goed is.

XBMC is beste dash als je eigenlijk alleen media gebruikt in plaats van games

Het is mij niet duidelijk of je een modchip gaat gebruiken of een softmod, maar ndure is de momenteel de beste softmod

Verwijderd

Ik heb echt géén idee waar dit over gaat, en dat betekend meestal niet veel goeds wanneer het topic in AVH staat.

Wat een modchip is weet ik wel, en dat die dingen niet op GoT behandeld mogen worden ook.

Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.