Toon posts:

MSN Messenger loopt vast van tijd tot tijd*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee hoe hij het voor elkaar krijgt, maar iemand uit mijn msn-lijst krijgt het voor elkaar om mijn msn te laten vastlopen als ik met hem praat. Ik weet niet hoe hij het doet, heb ook al verder op internet gezocht maar kon niets vinden. Weet iemand hier misschien hoe dit kan?
Ik kan diegene natuurlijk wel blokken, maar ben toch benieuwd hoe hij dit voor elkaar krijgt;)

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
wat gebuert er precies dan? kijk eens naar rare processen!!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 20:06
En dat programma heet MSN Messenger....

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:44:
Geen idee hoe hij het voor elkaar krijgt, maar iemand uit mijn msn-lijst krijgt het voor elkaar om mijn msn te laten vastlopen als ik met hem praat. Ik weet niet hoe hij het doet, heb ook al verder op internet gezocht maar kon niets vinden. Weet iemand hier misschien hoe dit kan?
Ik kan diegene natuurlijk wel blokken, maar ben toch benieuwd hoe hij dit voor elkaar krijgt;)
dit heb ik vroeger ook eens edaan, leuk om zomaar iemand de stuipen om het lijf te jagen door telkens de cd-rom lade open en dicht te laten gaan 8) je hebt waarschijnlijk gewoon een programmaatje van hem ontvangen dat automatisch draait. Hier kan hij vanuit zijn msn jou computer besturen met commando's

Verwijderd

Topicstarter
Dat is het vervelende, het gebeurd elke keer net als ik even niet in zijn gesprek kijk. Dan staat de hele messenger stil en het enige wat ik kan doen is ctrl + alt + del. Ik heb niets kunnen vinden in de logs, en er is van te voren ook niet iets van een waarschuwing ofzo waaraan je kunt zien dat er iets gaat gebeuren.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:48:
[...]

dit heb ik vroeger ook eens edaan, leuk om zomaar iemand de stuipen om het lijf te jagen door telkens de cd-rom lade open en dicht te laten gaan 8) je hebt waarschijnlijk gewoon een programmaatje van hem ontvangen dat automatisch draait. Hier kan hij vanuit zijn msn jou computer besturen met commando's
oke, dat kan ook, zou alleen niet weten hoe dat bij mij binnen gekomen is..
Weet je toevallig hoe zo'n programma heet of weet je waar ik dat vandaan kan halen?

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Heb je je messenger gepatched? Ik wel en nu loopt MSN Messenger constant vast na het beindigen van een audio gesprek. Komt door de patch.

Verwijderd

Topicstarter
Rambo schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:53:
Heb je je messenger gepatched? Ik wel en nu loopt MSN Messenger constant vast na het beindigen van een audio gesprek. Komt door de patch.
Nee, maar hij heeft me ook verteld dat hij erachter zit, wil alleen niet zeggen hoe :P

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Modbreak:Reageer fatsoenlijk of reageer niet :/

[ Voor 72% gewijzigd door pasta op 08-11-2005 23:32 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja heb ik ook al aan gedacht, wilde alleen eerst ff de subtiele manier proberen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door pasta op 08-11-2005 23:36 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Probeer MSN Messenger eens te herinstalleren? Laatste tijd vreemde files van hem ontvangen? :)
offtopic:
Ik pas nog even je titel iets aan, het MSN netwerk is het protocol, niet het programma. ;)

Signature

Pagina: 1