Toon posts:

WGA omzeilen --> invoegtoepassing beheren niet beschikbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ben voor iemand een pc aan het installeren. Nu lukt het mij niet om SP2 (Windows XP) te installeren, omdat het WGA-programma al is geinstalleerd en hij een 'onjuiste' key heeft ontdekt. Nu weet ik dat de WGA is te omzeilen door in IE naar Extra te gaan en vervolgens naar Invoegtoepassingen beheren en het programma daar uit te schakelen.

ECHTER, in het menu Extra is Invoegtoepassingen beheren niet beschikbaar. Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn? Is invoegtoepassingen beheren slechts beschikbaar als je SP2 hebt geinstalleerd? Zo ja, hoe krijg ik nu dan SP2 op deze pc?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:07:
Is invoegtoepassingen beheren slechts beschikbaar als je SP2 hebt geinstalleerd? Zo ja, hoe krijg ik nu dan SP2 op deze pc?
1-ja,
2-naar de winkel voor een licenzie.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:07:
Ben voor iemand een pc aan het installeren. Nu lukt het mij niet om SP2 (Windows XP) te installeren, omdat het WGA-programma al is geinstalleerd en hij een 'onjuiste' key heeft ontdekt. Nu weet ik dat de WGA is te omzeilen door in IE naar Extra te gaan en vervolgens naar Invoegtoepassingen beheren en het programma daar uit te schakelen.

ECHTER, in het menu Extra is Invoegtoepassingen beheren niet beschikbaar. Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn? Is invoegtoepassingen beheren slechts beschikbaar als je SP2 hebt geinstalleerd? Zo ja, hoe krijg ik nu dan SP2 op deze pc?
voeg ff toe op msn doe maar niet ..

[ Voor 4% gewijzigd door elevator op 08-11-2005 22:21 ]

Verwijderd

ik weet het wel ;) maar mag ik nie zeggen hier
tis een dll ;)

• nielsdegrave
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-01-2024
even googelen en je bent er zo achter!!??

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Invoegtoepassingen beheren is idd alleen beschikbaar op IE's met SP2 (er is ergens wel een optie waarmee je het zelfde kan doen, maar pre-SP2 is zo lang geleden voor me dat ik het niet meer kan weet :)

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:29

DropjesLover

Dit dus ->

zorgen voor een windows-installatie met SP2?
en dan je gekochte key key gebruiken. dat mag toch (of heb ik het verkeerd) ?

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 22:10:
[...]

voeg ff toe op msn doe maar niet ..
lol...ik heb toch nie gezegt wat ik op msn wil doen of nie...jonge..

mischien zoek ik wel mannelijke sex..wat weet jij ervan...

mja... :9~

Verwijderd

nog steeds open? :o

Verwijderd

Aan illegale zaken, toevoegen op MSN, mannelijke sex en om slotjes vragen doen we hier op GoT niet aan :) Zie ook Algemene gedragsregels (Netiquette).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.