Toon posts:

IE Crasht bij sluiten frontpage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds korte tijd (aantal weken, weet niet precies meer) heb ik last van een probleem met www.tweakers.net.

Als welke pagina dan ook op de frontpage helemaal geopend is en vervolgens door mij gesloten wordt, dan crash mijn IE (6.0.2900.2180.xpsp_sp2_gdr.050301-1519):

Internet Explorer has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.

Error signature:
AppName: iexplore.exe AppVer: 6.0.2900.2180 ModName: mshtml.dll
ModVer: 6.0.2900.2769 Offset: 00068811

Als ik gewoon naar een andere pagina surf is er niets aan de hand is. Ook in Firefox heb ik geen problemen. Bij geen enkele andere site heb ik dit probleem gehad.

Mijn PC heeft geen spyware / virussen, dus daar zal het niet aan liggen. Wel heb ik recentelijk de IE Developer Toolbar geinstalleerd, en ook geupdate naar de nieuwste versie (1017). Het zou daar dus mee te maken kunnen hebben. Een andere mogelijke oorzaak zijn misschien twee recente IE patches (MS05-038 and MS05-052).

Ik vraag me dus af of ik de enige ben die dit probleem heeft? Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 21:02:
Mijn PC heeft geen spyware / virussen, dus daar zal het niet aan liggen. Wel heb ik recentelijk de IE Developer Toolbar geinstalleerd, en ook geupdate naar de nieuwste versie (1017). Het zou daar dus mee te maken kunnen hebben. Een andere mogelijke oorzaak zijn misschien twee recente IE patches (MS05-038 and MS05-052).
Even afstrepen dan :) . Ik heb ook de nieuwste versie van de developer toolbar voor IE (ouch, wat ziet dat ding er lelijk uit als je de Firefox-versie gewend bent :P ) en bij mij gaat het afsluiten goed. Daarnaast die twee patches die je daar noemt, veroorzaken andere problemen. De zaken die daarin besproken worden, heeft T.net niet eens op de site staan, dus dat is het probleem ook niet.

Heb je al een reparatie ofzo gedaan van IE?

Verwijderd

Topicstarter
Even voor in de boeken: IE was niets mee aan de hand. Echter de installatie van een nieuwe versie van Google desktop / Google Toolbar heeft het probleem verholpen (wellicht 1 van de 2, maar dat heb ik niet apart getest). Blijft gek dat het alleen bij tweakers voorkwam en niet op andere sites.