Toon posts:

Game start niet op Dell Inspiron 6000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben in het bezit van Dell Inspiron 6000 sinds een maand.
Heb vanmiddag het spel Silent Hill 4 gekocht, maar deze wil niet starten.

Als ik de DVD-ROM in de DVD player stop (PHILIPS CDRW/DVD SCB5265TD15) dan komt er een scherm waarmee ik het spel installeer. Installatie gaat prima.
Na installatie wil ik het spel gaan starten, maar dan zegt ie dat er geen DVD in de player zit. Nou dat zit ie dus echt wel!! 8)7

Ik heb al verschillende en allerlij nieuwe drivers gedownload, maar nog steeds geen succes.

Iemand enig idee hoe ik het kan oplossen en kan gaan gamen? _/-\o_ Ik kom er niet uit. :?

Systeem:
Intel Pentium M
1.60 GHz

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Hmm hij is dus wel geinstalleerd maar hij wordt niet meer herkend.

Het is 'n workaround en ik zou toch nog is goed kijken naar je cd-speler
(maar om dat spel te spelen, kun je misschien is 'n no-cd-key downloaden O-) )

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
CLB schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:44:
Hmm hij is dus wel geinstalleerd maar hij wordt niet meer herkend.

Het is 'n workaround en ik zou toch nog is goed kijken naar je cd-speler
(maar om dat spel te spelen, kun je misschien is 'n no-cd-key downloaden O-) )
TJa, met de dvd-rom is volgens mij niets mis. Het is ook een origineel spel.
Wat is een no-cd-key? Ben niet zo bekend met gamen op de pc. :?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ja daarom, dan is 't wel heel vaag.

Tsjaa mag eigenlijk niet over gepraat worden hier op GoT.
Een no-cd-key is 'n klein bestandje wat er voor zorgt dat als je een spel speelt: je geen cd/ dvd meer in de lade hoeft te doen. Het is dus 'n soort luxe omzeilingsgemakje. Laten we zeggen dat veel mensen snachts in 't donker gamen, en om dan telkens 'n cd'tje in 'n lade te doen }:O

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, ik heb nou 1 probleem opgelost, maar ik heb er een 2e bij.

Via 'mijn computer, dvd, eigenschappen' heb ik de SONIC DLA uitgeschakeld.

Nu zegt hij niet meer dat er geen disk inzit, maar nu zegt ie dat ie de bij de laatste keer spelen is gecrashed. |:( Hwb hwt spel nog nooit gespeelt!!! :(

Iemand nog een andere oplossing hiervoor??