OGR info adden op frontpage

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
Misschien handig om morgen (vandaag nog?) via de frontpage mee te delen welke CPU's best zouden overgeschakeld kunnen worden naar OGR.. 't zou jammer zijn als we ook maar een pmaar WU's verliezen omdat niet alle cpu's op het voor hun beste project staan..

Nu gaan we voor nr.1 dailies en dan overall in OGR.. hoe goed zijn onze kansen daarin? En hoe snel gaan we dit klaarspelen? (geen idee, hoe de WU's verhouden)

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 14:29

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Lijkt me idd best zinnig. En ook mogen van mij de OGR stats best op de frontpage.

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
Op donderdag 18 januari 2001 10:26 schreef oehoe het volgende:
Lijkt me idd best zinnig. En ook mogen van mij de OGR stats best op de frontpage.
als'k me niet vergis was er afgesproken dat dit zou gebeuren als me eenmaal eerste stonden!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
AMD K6-jes moet je iig op OGR zetten, die vinden RC5 echt helemaal niks, de rest weet ik niet. Ik geloof dat een P1 het ook niet onaardig doet in OGR. Voor de rest doen AMD's en Intels het net zo goed in OGR als RC5 gloof ik, maar daarvoor meot je eik ff bij WIldhagen aka P38_Lightning zijn...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

In principe doen Intels het beter in OGR, en AMD's (met uitzondering van de K6-x) ook. De Athlons/Thunderbird/Durons maken doen het relatief beter in RC5.

Virussen? Scan ze hier!