Toon posts:

[PHP] FTP client voor server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een ftp client in php waarmee ik bestanden naar m'n server kan downloaden ipv hem als client te gebruiken via m'n webbrowser en zodat ik op school m'n downloads in de gaten kan houden. Ik heb op google en freshmeat gezocht maar deze optie zit nergens in.

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

http://www.google.com/sea...nt+php&btnG=Google+Search

Ik zie op de 1e pagina al meteen relevante hits ...

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Grappig dat je het zegt, want ik ben net bezig er een te programmeren! Heb het net af voor HTTP! :P BitTorrent en FTP staan op het todo-lijstje, en als derde puntje ondersteuning voor proxies... :)

Je brengt me trouwens wel op een idee: omdat ik hetzelf voor FTP eigenlijk niet gebruik zou ik 't gewoon maken dat je een FTP-bestand kon downloaden, maar ik bedenk me dat het ook supermakkelijk zou zijn om een directory te kunnen downloaden; lekker MP3-dirs op je computertje zetten vanuit school _O_

Verwijderd

Topicstarter
waarschijnlijk snap je me niet :)
ftp server --> client op fileserver bestuurbaar via php

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-02 16:34
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:47:
Grappig dat je het zegt, want ik ben net bezig er een te programmeren! Heb het net af voor HTTP! :P BitTorrent en FTP staan op het todo-lijstje, en als derde puntje ondersteuning voor proxies... :)
Toch wel als plugins he, want ik wil NNTP met support :*) voor NZB files. Krijgen we een link als het toonbaar is?

Verwijderd

Interessant topic, even bookmarken dus :)
Pagina: 1