Toon posts:

[XP] winnt.sif - kan je die ook in de i386 dir plaatsen?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van dit topic: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/847718

Daar staat het volgende: Dit bestand word de bron van onze installatie. Sla het bestand op als 'Winnt.sif' op een floppy. Stel in je BIOS de instellingen zo in dat er als eerste vanaf de cdrom word geboot. Als de floppy in de drive zit gaat de rest als alles goed is nu vanzelf...

Nu heb ik wel geen floppy of UBS-stick.

Kan ik het bestand ook niet gewoon ergens kwijt op de CD zelf en indien ja waar kan ik dit bestand plaatsen? Gewoon in de root? Bedankt ;)

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

misschien iets totaal anders maar probeer nLite eens (genoeg te vinden op GoT en je kunt ook de laatste patches na SP2 integreren), volgens mij kun je daar heel wat meer mee instellen voor een unattended install en heb je ook geen floppy/usb nodig

Powered by: blond bier

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Inderdaad raar dat dat er niet bij staat, maar je kan WINNT.SIF gewoon in je I386 map gooien en dan wordt ie altijd gebruikt voor je installatie.

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-03 09:26
Als je het bestand in de map i386 plaatst dan laad de setup het automatisch.

//edit: te laat :'(

[ Voor 16% gewijzigd door thys op 08-11-2005 20:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok thx, misschien kan een modje het in de FAQ effe updaten?

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Een handig topic met veel uitleg en links: [rml][ XP] Unattended CD Project deel 4[/rml].
Hier kan je ook met (bijna) al je unattended vragen terecht :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ok voor ik het vergeet, vanaf wanneer begint hij automatisch, ik neem aan dat ik eerst de schijf nog moet aanduiden waar hij windows op gaat instaleren? Ik zou niet willen dat hij ineens de data van een andere schijf begint te overschrijven hoor 8)7

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Kan je allemaal instellen in je winnt.sif http://unattended.msfn.org/beginner/winnt_sif.htm

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas je topic titel nog even aan - "Windows XP Unattended Installatie vraagje" - zegt natuurlijk niet zoveel over je vraag ;)
Pagina: 1