Toon posts:

[3D-Max] Mechanische beweging creeëren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Zou mij iemand kunnen vertellen hoe ik zoiets als het bewegende plaatje op de site http://www.motordeaire.com/como.html kan nabouwen in 3D-Max. Het gaat hier niet om het maken van de modellen maar om de animatie. Met 2 Bones (en een eindpunt) en een HI solver heb ik het onderste gedeelte redelijk kunnen animeren echter het bovenste gedeelte lukt me niet. Ik weet niet hoe ik moet aangeven welk(e) punt(en) van een object wat mag doen. Kan iemand mij op weg helpen?

Met vriendelijke groeten,
Rémy Samulski

Verwijderd

Is dit niet gewoon een gifje van de renders die je uit 3D-max haalt? Plak een stuk of 10 renders in een gif, en je hebt een filmpje als dit volgens mij :+

La ma.. verkeerd gereageerd, dacht dat ut om gif ging, en nie een uit 3d max getrokken filmpje, mijn excuses!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 19:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iedere reactie is welkom :P

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad een hele goede site. Helaas zie ik nog steeds geen oplossing voor het probleem waar ik mee zit :? Maar deze sites hebben me wel weer wat geleerd.