Foto's werken ff niet
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 12:27 ]
Verwijderd
public void ik()
ik snap je punt, maar zoals bij 7 vraag ik me af waar je de nadruk nou op wil leggen, ik zou bv als ik het landschap wou laten zien wat hoger gaan staan maar als je juist die plant wil laten zien kun je beter zorgen dat je achtergrond waziger is.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:18:
Bij 7 kan ik mij dat voorstellen, maar bij de rest heb ik toch geprobeerd om een compostie erin te krijgen of op een andere maner wat "niet-vakantiekiekjes" erin te krijgen. Zoals bijv. bij 4 dat blad ervoor.
[ Voor 11% gewijzigd door krijnvanleeuwen op 08-11-2005 19:34 ]
Hmm, ik snap 'mkrijnvanleeuwen schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:23:
[...]
ik snap je punt, maar zoals bij 7 vraag ik me af waar je de nadruk nou op wil leggen, ik zou bv als ik het landschap wou laten zien wat hoger gaan staan maar als je juist die plant wil laten zien kun je beter zorgen dat je achtergrond waziger is.
Ze zijn ook niet slecht hoor! Begrijp dat niet verkeerd. Maar ze zijn ook niet hgeel speciaal. Bijvoorbeeld:Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:18:
Bij 7 kan ik mij dat voorstellen, maar bij de rest heb ik toch geprobeerd om een compostie erin te krijgen of op een andere maner wat "niet-vakantiekiekjes" erin te krijgen. Zoals bijv. bij 4 dat blad ervoor.
public void ik()
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq