[Testcase] Rome

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Foto's werken ff niet

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijnvanleeuwen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11-2018
sorry ik kan er niet echt door geboeid worden, ik vindt ze een beetje snapshotterig over komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zijn gewoon vakantie kiekjes, ben niet zo onder de indruk...

2 en 3 hebben qua compositie wel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Waarom noem je het "Rome" als er maar 2 van de 7 foto's iets van Rome laten zien? Zo kun je het beter "Italië" noemen denk ik.
Verder inderdaad meer gewone vakantiefoto's dan echt iets speciaals, niet om ze af te kraken hoor, het zijn geen slechte foto's. Maar voor jou zijn ze van meer waarde dan voor ons, het is tenslotte jouw vakantie.
Die zonsondergang vind ik wel aardig gelukt trouwens, jammer dat hij niet helemaal scherp is.

Kun je misschien de volgende keer de foto's iets "anders" verkleinen, zo dat de verkleinde foto's een duidelijk beeld geven (deze zijn wel érg klein), of maak de grote versies wat kleiner. Nu moet je steeds 1 MB downloaden om de foto goed te kunnen bekijken...

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij 7 kan ik mij dat voorstellen, maar bij de rest heb ik toch geprobeerd om een compostie erin te krijgen of op een andere maner wat "niet-vakantiekiekjes" erin te krijgen. Zoals bijv. bij 4 dat blad ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijnvanleeuwen
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11-2018
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:18:
Bij 7 kan ik mij dat voorstellen, maar bij de rest heb ik toch geprobeerd om een compostie erin te krijgen of op een andere maner wat "niet-vakantiekiekjes" erin te krijgen. Zoals bijv. bij 4 dat blad ervoor.
ik snap je punt, maar zoals bij 7 vraag ik me af waar je de nadruk nou op wil leggen, ik zou bv als ik het landschap wou laten zien wat hoger gaan staan maar als je juist die plant wil laten zien kun je beter zorgen dat je achtergrond waziger is.

ff heeeeeeel snel in PS gedaan voor het idee
Afbeeldingslocatie: http://i32.photobucket.com/albums/d36/krijn1984/pa0104928wv.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door krijnvanleeuwen op 08-11-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
krijnvanleeuwen schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:23:
[...]

ik snap je punt, maar zoals bij 7 vraag ik me af waar je de nadruk nou op wil leggen, ik zou bv als ik het landschap wou laten zien wat hoger gaan staan maar als je juist die plant wil laten zien kun je beter zorgen dat je achtergrond waziger is.
Hmm, ik snap 'm ;). Bedankt, heb je ook nog tips vwb de rest v/d foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:18:
Ze zijn ook niet slecht hoor! Begrijp dat niet verkeerd. Maar ze zijn ook niet hgeel speciaal. Bijvoorbeeld:
-#2: lijkt een beetje scheef, de spiegeling in het water is wel leuk
-#3: idee is leuk, maar hij is iets overbelicht
-#4: horizon lijkt een beetje scheef
-#7: overbelicht (zone flare), weer een beetje scheef en die pilaar midden door het beeld stoort me
Het zijn net de kleine details die het verschil maken tussen een goeie foto en een gewone vakantiefoto.

public void ik()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, en ik doe mijn best om die details te pakken :D , en zo probeer ik een beetje te leren hoe ik het beter kan doen
Pagina: 1