Mijn mobiele abonnement (t-mobile) loopt binnenkort weer af en aangezien ik deze altijd met een cashdeal verleng was ik daar net even naar aan het zoeken, maar ik kan nergens meer zulke dingen vinden. Klopt het dat deze cashdeals niet meer mogelijk zijn met T-mobile en dat je dus een mobiele telefoon moet nemen en deze dan weer moet gaan verkopen ofzo?
Je kunt ook verlengen met een SIM only abo, zo betaal ik nu voor 400 min 7,95 per maand. Zo krijg je weliswaar het geld niet in 1x terug, maar zijn je maandelijkse lasten wel erg laag ( T-Moble geeft mij nl factuurkorting, dus ik betaal hen maar 7,95 per maand.) Als je echter die cashback ergens voor wilt gebruiken dan heb je daar niets aan. Tweedehandstoestellen brengen altijd minder op dan hun nieuwwaarde, lijkt me niet zo voordelig dus. Een cashback zou wellicht voordeliger zijn, als je die kunt vinden.
Verwijderd
T-Mobile, Vodafone en Orange hebben cashdeals verboden sinds een tijdje. T-Mobile heeft nu scherp geprijste sim-only abonnementen maar die gelden niet bij verlengen.
De goedkope sim-only abonnementen bij T-Mobile gelden ook bij verlengingenVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 02:13:
T-Mobile, Vodafone en Orange hebben cashdeals verboden sinds een tijdje. T-Mobile heeft nu scherp geprijste sim-only abonnementen maar die gelden niet bij verlengen.
Maar als ik dus nu een sim-only abo neem moet ik volgend jaar verplicht mijn abo opzeggen ofzo, aangezien je het niet mag verlengen? Vind het zowiezo raar dat ze die cashdeals afgeschaft hebben, willen ze mensen verplichten elk jaar een nieuwe telefoon te nemen ofzo?TweakersOnly schreef op woensdag 09 november 2005 @ 08:06:
[...]
De goedkope sim-only abonnementen bij T-Mobile gelden ook bij verlengingenIk heb vorige week mijn twee abonnementen nog voor een jaar verlengd en krijg nu 300 belminuten voor 5,95 per maand. Je mag alleen een sim-only abonnement niet verlengen met een sim-only abonnement, daarom koop ik volgend jaar maar ff twee prepay kaartjes.
Bij welke dealer heb jij dat gedaan? PM me even als je dat hier niet mag zeggen. Ik ben nl. ook binnenkort toe aan verlenging cq opzegging T-MobileTweakersOnly schreef op woensdag 09 november 2005 @ 08:06:
[...]
De goedkope sim-only abonnementen bij T-Mobile gelden ook bij verlengingenIk heb vorige week mijn twee abonnementen nog voor een jaar verlengd en krijg nu 300 belminuten voor 5,95 per maand. Je mag alleen een sim-only abonnement niet verlengen met een sim-only abonnement, daarom koop ik volgend jaar maar ff twee prepay kaartjes.
Ipv cashdeal kan je nu voor heel weinig geld per maand al een redelijk abb krijg.LordLynx schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:17:
[...]
Maar als ik dus nu een sim-only abo neem moet ik volgend jaar verplicht mijn abo opzeggen ofzo, aangezien je het niet mag verlengen? Vind het zowiezo raar dat ze die cashdeals afgeschaft hebben, willen ze mensen verplichten elk jaar een nieuwe telefoon te nemen ofzo?
Een sim-only kan je wel verlengen alleen niet met een sim-only!
Verwijderd
Sim-only kan je volgens mij wel verlengen met sim-only. Gisteren gedaan.
Had een sim-only van 225 (dus iets van 13,50 p/m), voorstel gekregen voor verlenging op papier, niet opgereageerd. Gisteren gebeld met voorstel om sim-only te verlengen voor 200mn/5,95 per maand voor 12 maanden.
Had een sim-only van 225 (dus iets van 13,50 p/m), voorstel gekregen voor verlenging op papier, niet opgereageerd. Gisteren gebeld met voorstel om sim-only te verlengen voor 200mn/5,95 per maand voor 12 maanden.
Misschien alleen bij T-Mobile niet?Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:07:
Sim-only kan je volgens mij wel verlengen met sim-only. Gisteren gedaan.
Ik weet dat je bij Orange een Sim-Only niet hoeft te verlengen, want daar blijft de korting gewoon geldig totdat je het abonnement opzegt, of weer verlengt met een gewoon abonnement met toestel.
Van abonnement met toestel naar Sim-Only verlengen kan ook gewoon.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik heb het gewoon (verlenging naar sim-only abo, 300 min, 6 euro pm) bij de helpdesk van t-mobile gedaan, maar je kan natuurlijk ook naar sites zoals www.telecom.nu ofzo..danda schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:37:
[...]
Bij welke dealer heb jij dat gedaan? PM me even als je dat hier niet mag zeggen. Ik ben nl. ook binnenkort toe aan verlenging cq opzegging T-Mobile
.. en waarom zou je dat niet mogen zeggen hier? Het gaat toch gewoon om het verlengen van je abonnement? Dat is toch niet iets wat je kan hacken of wat van een vrachtwagen af kan vallen?
[ Voor 25% gewijzigd door scorpion303 op 09-11-2005 17:04 ]
Verwijderd
Kan zowel bij T-M als bij de dealer.Canaria schreef op woensdag 09 november 2005 @ 16:48:
[...]
Misschien alleen bij T-Mobile niet?
Ik weet dat je bij Orange een Sim-Only niet hoeft te verlengen, want daar blijft de korting gewoon geldig totdat je het abonnement opzegt, of weer verlengt met een gewoon abonnement met toestel.
Van abonnement met toestel naar Sim-Only verlengen kan ook gewoon.
Waar komt die wijsheid vandaan?Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 02:13:
Ik heb recentelijke mijn abonnement bij Orange verlengd en kon nog steeds voor cashback kiezen (via een webshop).
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ze hebben het toch echt verboden. Orange past het niet echt streng toe in vergelijking met T-Mobile en Vodafone en dus zijn er nog een paar webshops die het aanbieden.pven schreef op woensdag 09 november 2005 @ 18:32:
Waar komt die wijsheid vandaan?
Ik heb recentelijke mijn abonnement bij Orange verlengd en kon nog steeds voor cashback kiezen (via een webshop).
Pagina: 1