Toon posts:

[2003] Deployment software Terminals*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben veel klanten die gebruik maken van Terminals / Terminal Server. Nu weet ik dat er een mogelijkheid is dat je snel die terminals kan voorzien van de juiste instellingen etc, Altiris bijvoorbeeld, alleen vindt ik dit complete pakket een beetje overbodig voor datgene wat wij er van gebruiken. Is er ook een makkelijkere en veel goedkopere oplossing?

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:25

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Geef eerst eens aan over wat voor Terminals (je bedoelt thin clients?) we praten en wat je er precies aan instellingen mee wilt regelen.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
Jah thin clients ja van HP de 5000 series. Ik wil gewoon vanaf afstand doormiddel van een deployment pakket alle thin clients installeren. Nu moeten we elke keer elke thin client handmatig instellen

Verwijderd

Topicstarter
schopje :P

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je gaat me toch niet vertellen dat je zelf in de tussentijd geen enkele effort hebt gedaan om iets te bedenken?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
je kan die HP terminals via een USB stick voorzien van de juiste settings (.arp file) dan ben je in 5 seconden klaar

en ja altiris en ook lekker, alhoewel je zelf aangaf dit te complex te vinden :? (altiris is gratis voor HP thinclients..)

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1