BSD en DC, een trieste zaak?

Pagina: 1
Acties:

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Topicstarter
Na een tijdje gewoon mee te doen op F@H, heb ik besloten mijn gloednieuwe oeroude BSD systeem (jaja), ook eens mee te laten doen met DPC. Het besluiten was niet moeilijk, het uitvoeren wel. Ik heb F@H, Rosetta@boinc bekeken, en nog een paar andere bezocht. alleen OGR25 lijkt echt iets te hebben, en SETI@home bij BOINC. Dat trekt me beiden niet zoveel, vooral seti, want het heeft weinig zin. F@H heeft een vreemd installatie script van een gebruiker, maar dat werkt (nog) niet bij mij.

Zijn er nou projecten waar DPC aan meedoet die freeBSD echt goed ondersteunen, en welke? Het liefts medische projecten.

* marcieking is ondertussen dan toch maar "make SETI" aan het doen

[ Voor 5% gewijzigd door marcieking op 08-11-2005 17:05 ]

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• emphasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08-2023

emphasis

Mooooohh!!!

Ik doe geen sob, maar in de FAQ staat er dat het ondersteund wordt en op de download pagina staat een freeBSD client :)

________________-=Team ColdFusion=-______________

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11-2025

Adm.Spock

Duik-Aap

F@H werkt bij mij prima op m'n FreeBSD systeem

Gewoon de Linux installatie doen eigenlijk... en dat geld voor wel meer DC projecten. Belangrijkste is dat je ELF executables kan uitvoeren (dus de compatibility bibliotheek installeren).

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Topicstarter
Bij mij geeft hij aan bij het downloaden van de core dat het geen executable is, en als ik hem dan met chmod executable maak download hij doodleuk een oude versie.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:27

SandStar

DPC-Crew

Zandster

op het forum van F@H staan pittig wat help draadjes over BSD.... ik denk dat het antwoord daar wel tussen staat....

Mocht je het niet kunnen vinden na zoeken wil ik wel even voor je kijken...

• LittlestFluffy
  • Niet online
-freeBSD als parameter meegeven wilt denk ook wel helpen :-)

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

FreeBSD-guide http://www.bsdguides.org/...bsd/misc/folding@home.php

Glad vergeten, maar ik ben hier door JohnR tijdje geleden op gewezen.

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

TGEN

Hmmmx_

De distributed.net projecten hebben uitmuntende support voor meerdere platformen en architecturen in vergelijking met de rest. FreeBSD onder andere wordt ook uitstekend ondersteund.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

TGEN schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:04:
De distributed.net projecten hebben uitmuntende support voor meerdere platformen en architecturen in vergelijking met de rest. FreeBSD onder andere wordt ook uitstekend ondersteund.
Dat stond idd ook in de startpost waar o.a. ook stond dat men daar weinig nut in zag...
Pagina: 1