Toon posts:

ActiveSync Exchange sync

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik probeer al een tijd om mijn Qtek 8020 te laten synchroniseren met onze exchange server op kantoor. Alles op de server is geactiveerd, poort 443 is op de firewall gemapped naar onze exchange server. Als ik in activesync alles instel krijg ik op mijn telefoon een CONNMGR_36 error. Dit lijkt erop dat de telefoon geen GPRS verbinding initieert. Als ik IE start doet ie dat wel.

Wie heeft enig idee wat dit kan zijn. Ik heb ondertussen 50 documenten doorgenomen en overal staat dat het enorm simpel is, ik krijg eht echter niet aan de gang.

Verwijderd

welke 50 documenten? :)

Verwijderd

Topicstarter
Lol,

Ik heb er natuurlijk geen 50 he. Bij wijze van. Meerder uit de MS-KB en nog wat googel dingen.

Verwijderd

Volgens mij kan dit niet over GPRS

Dan zou je de mail moeten pushen en dit wordt pas ondersteunt door Exchange 2003 SP2 en dan zou je op je ppc Windows Mobile 2005 moeten draaien met Windows Mobile 5.0 Messaging and Security Feature Pack

Lees hier maar eens
http://www.microsoft.com/...ds/2003/sp2/overview.mspx

en hier
http://www.microsoft.com/...e/business/5/default.mspx

Gr Jurian

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kijk op de activesync connectie (op de handheld) eens naar de manier van connecteren (Internet of Lan) - dat wil die CONNMGR_36 nog wel eens veroorzaken :)

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

schopje naar elevators hoekje: OFF-->SA

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 11:55:
[...]

Lol,

Ik heb er natuurlijk geen 50 he. Bij wijze van. Meerder uit de MS-KB en nog wat googel dingen.
zet die dan nog even in je openingspost zodat we geen dubbel werk voor je doen door je allerlei documenten te geven die je zelf al gevonden hebt :)
Pagina: 1