PCMark05 Webpage Rendering; init failed

Pagina: 1
Acties:

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb een probleem met PCMark05 en de kans dat de oorzaak bij IE ligt is groot, vandaar dat het topic hier geplaatst is.

Steeds bij die webpage rendering test komt er te staan: init failed.
En dan gaat hij gewoon verder, op zich niet erg, maar ik krijg geen score!
OP internet vond ik dat het aan de beveiliging kon liggen, maar dat verlagen heeft tot nu toe niets geholpen, het probleem begon na de installatie van Java, dat ik er ondertussen maar weer afgeknikkerd had, ook PCMark opnieuw installeren help niet!

O ja, systeem bijna gecrasht na het opnieuw installeren van IE, kon een aanmeldings .dll niet vinden voor het inlog scherm voor XP, gauw naar laatst bekende werkende sessie gegaan en het ging kantje boord goed.

[ Voor 18% gewijzigd door Saturnus op 08-11-2005 15:19 ]

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Heb je al in je eventlogs gekeken? Ik denk dat je daar wel wat in kan vinden. Je zegt dat je systeem bijna crashte bij de install van IE, hoe bedoel je dit? Liep hij vast en kon hij daarna die dll (wat was de exacte dll naam?) niet vinden of was het iets anders? Kan je iets meer info geven? :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Internet Explorer zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik verplaats je topic nog eventjes :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Saturnus
  • Niet online
the_shadow schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:07:
Heb je al in je eventlogs gekeken? Ik denk dat je daar wel wat in kan vinden. Je zegt dat je systeem bijna crashte bij de install van IE, hoe bedoel je dit? Liep hij vast en kon hij daarna die dll (wat was de exacte dll naam?) niet vinden of was het iets anders? Kan je iets meer info geven? :)
De installatie van IE ging goed, dus opnieuw opstarten, maar bij het aanloggen verscheen GEEN inlog scherm met die 'mooie' blauwe kleur maar alleen 3x een error van dat een .dll voor het loginscherm ontbrak dus ging ik gauw terug naar laatste juist bekende configuratie.

Maar let op! Hier heb ik niet echt problemen mee, ok kan een keer gebeuren, het gaat in dit topic erom HOE ik een normale PCMark05 test kan afronden.

• Saturnus
  • Niet online
*KICK*

• Saturnus
  • Niet online
Is er dan niemand die even kan helpen???

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem.
Maar nog nooit uitgekomen, dus gedelete en maar niet weer gedaan.
Het zal nu nog wel steeds zo zijn.

• Saturnus
  • Niet online
Ik heb inmiddels nog wat gevonden: als ik de test uit lat lopen bij PCMark04/05 krijg ik aan het einde in de log dit te zien:

Test started at: Mon Nov 14 17:08:59 2005
Web Page Rendering: Internet Explorer setting 'Font dowload' must be enabled
Test ended at: Mon Nov 14 17:20:26 2005

Ok...lekker duidelijk lettertype downloaden moet aan staan;
MAAR die heb ik al aan...

Weet iemand anders nog iets waarmee ze 'Font dowload' kunnen bedoelen?
Pagina: 1