Ik heb een probleem met PCMark05 en de kans dat de oorzaak bij IE ligt is groot, vandaar dat het topic hier geplaatst is.
Steeds bij die webpage rendering test komt er te staan: init failed.
En dan gaat hij gewoon verder, op zich niet erg, maar ik krijg geen score!
OP internet vond ik dat het aan de beveiliging kon liggen, maar dat verlagen heeft tot nu toe niets geholpen, het probleem begon na de installatie van Java, dat ik er ondertussen maar weer afgeknikkerd had, ook PCMark opnieuw installeren help niet!
O ja, systeem bijna gecrasht na het opnieuw installeren van IE, kon een aanmeldings .dll niet vinden voor het inlog scherm voor XP, gauw naar laatst bekende werkende sessie gegaan en het ging kantje boord goed.
Steeds bij die webpage rendering test komt er te staan: init failed.
En dan gaat hij gewoon verder, op zich niet erg, maar ik krijg geen score!
OP internet vond ik dat het aan de beveiliging kon liggen, maar dat verlagen heeft tot nu toe niets geholpen, het probleem begon na de installatie van Java, dat ik er ondertussen maar weer afgeknikkerd had, ook PCMark opnieuw installeren help niet!
O ja, systeem bijna gecrasht na het opnieuw installeren van IE, kon een aanmeldings .dll niet vinden voor het inlog scherm voor XP, gauw naar laatst bekende werkende sessie gegaan en het ging kantje boord goed.
[ Voor 18% gewijzigd door Saturnus op 08-11-2005 15:19 ]