[Canon Powershot A20] Mislukte firmware update?

Pagina: 1
Acties:

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb een oude camera, een Canon Powershot a20, die ik heb gefirmware updated.
Nu is het succesvol gegaan zoals op http://www.canon.co.jp/Imaging/PSA20/PSA20_Firmware-e.html staat: er voor en ernaa ging alles goed. De firmware upgrade was compleet.

Nu is het alleen zo, dat de camera niet meer aan wil. De lens komt er wel uit, maar dan blijft het groene ledje nog even knipperen maar daarna doet hij niets meer en moet ik hem uit doen.
Het zelfde is als ik de Replay functie aan zet. hij connect ook niet met de computer.

Ik heb inmiddels verschillende, geformateerde, CF-kaartjes geprobeerd. Maar niets mocht baten.
Wie weet wat er aan de hand is?

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Andere batterijen ?

• Ewald !
  • Niet online
Heb hem op het lichtnet,

• Ewald !
  • Niet online
Een stap verder: CF-Kaart wil hij, mist hij aan de usbkabel zit...
Hij wil ook wel in Stitch functie aan, maar dan gaat hij naar een tijdje weer uit.. Firmware is dus niet corrupt..

• Ewald !
  • Niet online
Niemand een oplossing? :(

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Misschien nogmaals de zelfde firmware update doen als dat mogelijk is. Enanders misschien een oude firmware zoeken en die er op zetten.

• Ewald !
  • Niet online
Kan ik jammer genoeg niet op zetten,
en wanneer ik hem opstart met een willekeurige CF-kaart wil hij toch niet aan, :(

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:55

Garyu

WW

Even contact opnemen met Canon? Misschien is het een bekend probleem en hebben ze een oplossing. Wie niet waagt, wie niet wint..

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Ewald !
  • Niet online
Geprobeerd, mocht ook niet baten. Het was op eigen risico en als ik het liet doen bij een service punt zou dat mij 60 euro gaan kosten. Dat zullen ze denk ik ook gaan vragen als ik vraag of ze oude firmware erop terug willen zetten, wat ook niet gaat lukken denk ik gezien je deze op een CF kaart moet zetten, maar het apparaat werkt niet als er een cf kaar inzit..

ik vind het nog steeds een typisch probleem , gezien hij wel werkt zonder CF, dus dat wil zeggen dat de firmware er niet incompleet op is gezet..
Pagina: 1