Toon posts:

[asus a8v Deluxe] Geen beeld naar plaatsing nieuwe geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
naar aanleiding van mijn vorige topic: Geen beeld naar plaatsing nieuwe geheugen die gesloten is terwijl het probleem nog niet is verholpen want in Hangen en Opstartproblemen troubleshooter is mijn probleem niet in te vinden.

het probleem:

ik heb een amd athlon 46 3500+ en heb een via asus A8V Deluxe en had al een 256 mb en een 512 mb erin en zou vandaag nog een 512 erin doen nadat ik dat gedaan had deed ik de computer aan en tot mijn grootste spijt kreeg ik geen beeld ik neem aan dat het niet aan mijn videokaart ligt chaintech 6800 gt (nog geen week oud) want die deed het nog steeds goed maar nu heb ik de geheugen weer terug gestopt zonder die nieuwe wat altijd wel werkte maar nu doet dat het ook niet meer ook geen beeld.

nu heb ik mijn monitor aan mijn laptop gesloten maar daar doet de monitor het wel goed op dus daar ligt het ook niet aan.

• TYNOz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-07-2023
conclusie =

je video kaart verrot...

moet je ff je video kaart in een andere pc duwen en kijken of hij het daar wel doet...

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:40

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
haal is die van 256mb eruit, en draai de 2x 512 in dual channel?

Home Assistant Configuratie V&A

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 14:56:
naar aanleiding van mijn vorige topic: Geen beeld naar plaatsing nieuwe geheugen die gesloten is terwijl het probleem nog niet is verholpen want in Hangen en Opstartproblemen troubleshooter is mijn probleem niet in te vinden.

het probleem:

ik heb een amd athlon 46 3500+ en heb een via asus A8V Deluxe en had al een 256 mb en een 512 mb erin en zou vandaag nog een 512 erin doen nadat ik dat gedaan had deed ik de computer aan en tot mijn grootste spijt kreeg ik geen beeld ik neem aan dat het niet aan mijn videokaart ligt chaintech 6800 gt (nog geen week oud) want die deed het nog steeds goed maar nu heb ik de geheugen weer terug gestopt zonder die nieuwe wat altijd wel werkte maar nu doet dat het ook niet meer ook geen beeld.

nu heb ik mijn monitor aan mijn laptop gesloten maar daar doet de monitor het wel goed op dus daar ligt het ook niet aan.
De reden dat je topic gesloten was is omdat je niet aangeeft wat je al had gedaan met die troubleshooter.

heb je de QVL van je mobo al geraadpleegt om te kijken of je mobo overweg kan met het geheugen.
En wat gebeurt er als je het systeem kaal probeert op te starten?
TYNOz schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:00:
conclusie =

je video kaart verrot...

moet je ff je video kaart in een andere pc duwen en kijken of hij het daar wel doet...
Waarop baseer je dit? Met de gegevens van de TS kun je zo'n conclusie totaal niet trekken.

[ Voor 12% gewijzigd door TERW_DAN op 08-11-2005 15:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
denk niet dat het aan me videokaart ligt die is er nog geen 2 week in nieuw dus het probleem vond zig ook plaats toen ik een nieuwe geheugen erin wou doen.

als ik niks in de dimm bankjes stop dan piept hij niet eens.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:11:
denk niet dat het aan me videokaart ligt die is er nog geen 2 week in nieuw dus het probleem vond zig ook plaats toen ik een nieuwe geheugen erin wou doen.

als ik niks in de dimm bankjes stop dan piept hij niet eens.
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter dan zit je met dit stuk in de troubleshooter toch precies waar je moet wezen?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 11:41

Turkish

zhé germans

Tja als je niet de aanwijzingen gebruikt die gegeven worden, dan heeft het openen van een topic ook geen zin :)

bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dus dicht, lees en gebruik nu eens alle tips uit de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.