Toon posts:

[Squirrelmail] Users geen folders aan laten maken*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Op dit moment heb ik een webmail (Squirrel, met mail systeem DBMail) draaidend op een linux bak. Hij doet het perfect, alleen hebben wij lopen hacken in de source code om bepaalde functionaliteiten te maken (ipv plugins te schrijven).

Nadeel hiervan is dat wij Squirrelmail niet 1 op 1 kunnen updaten. Nu willen we daar vanaf en op zicht werkt het (door met plugins te werken). Alleen hebben we ook de code aangepast dat een klant geen folders kan aanmaken/verwijderen/aanpassen. Die optie wordt simpelweg niet getoond.

Zit al paar maanden te zoeken naar een oplossing, maar kom geen steek verder. Is het iemand al een keer gelukt om er voor te zorgen dat klanten geen folder kunnen aanmaken/verwijderen/aanpassen in Squirrelmail? Had al gekeken op de Squirrel site voor een plugin ofzo, maar kon niks vinden.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

In Programming & Webscripting geven we geen support op third party scripts. Je topic krijgt een enkeltje naar Non-Windows Operating Systems, op aanraden van een NOS-er. :P

PW>>NOS

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

wil je het echt dichtgooien?

want ik kan met mijn IMAP client ook dir's aanmaken...
ik denk dan dat je het server-side in de IMAP server af moet schermen.

Als je geen publieke IMAP draait maar alleen de interface via webmail doet, dan zou het ook in squirrel kunnen maar ik zou sowieso het echt in de IMAP server houden.

Zaram module kopen voor je glasvezelaansluiting?