Ik heb een pagina, waarbij, afhankelijk van de keuze uit een selectbox verschillende inputvelden worden getoond..
nu heb ik dit gedaan door mbv onchange de display te veranderen van 'none' naar 'block' en andersom.. dit werkt verder uitstekend..
het probleem wil nu dat als ik van een bepaald input veld naar een volgende wil (met tab) dat hij ook langs de inputvelden gaat die op display:none; staan.. uiterst vervelend dus
nu dacht ik dynamisch aan te passen met javascript (zie code onderaan), maar dat werkt niet...
heeft iemand een idee hoe ik dit aan kan pakken?
nu heb ik dit gedaan door mbv onchange de display te veranderen van 'none' naar 'block' en andersom.. dit werkt verder uitstekend..
het probleem wil nu dat als ik van een bepaald input veld naar een volgende wil (met tab) dat hij ook langs de inputvelden gaat die op display:none; staan.. uiterst vervelend dus
nu dacht ik dynamisch aan te passen met javascript (zie code onderaan), maar dat werkt niet...
heeft iemand een idee hoe ik dit aan kan pakken?
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| switch(type) { case 'ANSI': triptime.tabindex = 2; startvalue.tabindex = 3; submit.tabindex = 4; break; case 'IEC': k.tabindex = 2; a.tabindex = 3; timedial.tabindex = 4; startvalue.tabindex = 5; submit.tabindex = 6; triptime.tabindex = -1; break; |