Toon posts:

Een nieuwe laptop, bomen, bos, je snapt het wel.

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil een laptop gaan kopen, maar ik ben de afgelopen jaren helemaal niet meer bezig geweest met het in de gaten houden van de nieuwste hardware trends en wat nu sneller is, enz.

Dus ik ben weer een beetje aan het rondneuzen, want ik wil een nieuwe laptop gaan kopen, waar ik wat spellen betreft lekker mee uit de voeten kan.

Ik zoek iets met een breedbeeld scherm, omdat dat erg fijn werkt. Maar als ik rondkijk dan kan ik niet echt een beeld vormen van de snelheid van de grafische chips die er in zitten.. dus daar loop ik een beetje spaak.

Weet iemand hier toevallig wat een ideale laptop is om lekker op te gamen, zonder dat ie begint te horten en te stoten (Speel veel WoW, dus die moet vlekkeloos draaien).

Hoeft geen budget laptop te zijn...

Iemand een idee?

Alvast bedankt! :)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

ripliini, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Zie ook de Notebook Best Buy Guide 2005.1: Inleiding, vele ervaringen topics. Bij gebrek aan eigen inzet gaat dit topic dicht

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.