Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

plexiglas en aluminium laten snijden

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BJup
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-11 23:31
Ik hoop dat dit topic binnen de topic regels valt, maar:

een tijd geleden heb ik op tweakers.net een site voorbij zien komen (ik geloof een duitse) waar je vrij simpel plexieglas en alluminium platen kon ontwerpen, (met een gratis simpel programmaatje) en deze laten maken en opsturen.

Heeft iemand enig idee welke site dat ook al weer was?

Ik heb zowel op GoT gezocht als gegoogled op termen als 'plexi laten snijden'áluminium frezen'etc, mar tot nu toe niet gevonden wat ik zoek.

• BJup
Mijn dank is groot, en als ik jou was zou ik een helpdesk beginnen :)

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-11 22:14
Ik vraag me toch af hoeveel het kost om een plaatje alu daar te laten maken voor me computer. Kom nou niet echt uit de prijzen daar.

• BJup
ajampaniki schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:55:
Ik vraag me toch af hoeveel het kost om een plaatje alu daar te laten maken voor me computer. Kom nou niet echt uit de prijzen daar.
Ehm, van wat ik me herrinner:

Gewoon ff progje downloaden, plaatje tekenen, en prijs laten berekenen :)

Verwijderd

Heb de voor en achterkant van mijn zelfbouw mediacenter bij Schaeffer vandaan het duurde lang was vrij duur (geloof 138 euro) maar het zag er perfect uit en werd ook prima ingepakt afgeleverd.

Het materiaal wat ik gebruikt heb was voor de achterkant 2,5 mm geanodiseerd alu en voor 4 mm geanodiseerd alu met als afmeting 90*420 mm zie afbeelding
Afbeeldingslocatie: http://www.xpmce.nl/ipb/index.php?act=Attach&type=post&id=69

• Sathlon_nl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03-2024
@nfuse

zijn alle randjes ook afgerond zodat er geen scherpe randjes meer aan zitten?

offtopic
je pc ziet er heel erg strak uit
eigenlijk te strak icm de rest van je apparatuur

specs: intel core2 duo, 2048mb 7600gt, 2x 80 maxtor sata in raid 0, 2x160 gig maxtor, samsung 2x 19"tft, mx500 en logitech ultrax

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-11 12:11

boekel

Dusss...

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 15:40:
Heb de voor en achterkant van mijn zelfbouw mediacenter bij Schaeffer vandaan het duurde lang was vrij duur (geloof 138 euro) maar het zag er perfect uit en werd ook prima ingepakt afgeleverd.

Het materiaal wat ik gebruikt heb was voor de achterkant 2,5 mm geanodiseerd alu en voor 4 mm geanodiseerd alu met als afmeting 90*420 mm zie afbeelding
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat ik het niet duur vind hoor, als ik af en toe zie wat wij (engineeringsbureau) voor een paar stukjes snij / freeswerk betalen.... Anodiseren van een paar plaatjes kost ook zo 50 euro als je maar een kleine order hebt.

http://www.boekel.nu

Verwijderd

nee de randjes waren wel superscherp, maar dit was gauw opgelost d.m.v beetje schuurpapier en veel geduld, verder ziet de mce pc er al weer heel anders uit heb het kleine raampje wat je in het midden ziet, wat dus oorspronkelijk voor een 2*16 karakter display was, vervangen door een lcd scherm van 5 inch. geeft gelijk al weer een heel ander uiterlijk :)

• Quitter3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-09 11:44
Hoe heb je dat precies met de CD/DVD-rom speler gedaan?
Zo te zien past dit erg goed.
Heb je een marge aangehouden of heeft dat stukje alu precies dezelfde afmetingen als het gat?

Verwijderd

die past inderdaad op de 100e mm nauwkeurig ik heb geen marge aangehouden, heb met heel fijn schuurpapier het plaatje passend gemaakt. je ziet het enkel aan het kleurverschil :)
Pagina: 1