Athlon 550
Pentium III 600 2x
Duron 750 4x
Pentium II 400 1x
Celeron 400 2x
Alles op OGR
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Laten we een eerst een voorsprong van +/- 50.000.000 wu's opbouwen en dan pas overschakelen, dan hebben we een goede buffer in geval van rariteiten bij andere teams.
en vergeet de race naar 700.000.000 niet
George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..
En zelfs al gaat er teveel recources naar PGR, dan krijgen we tijdelijk een jojo effect tot we ons evenwicht hebben gevonden tussen RC5 en OGR..
Verwijderd
We moeten nu ook bewijzen dat we #1 kunnen blijven staan en langzaam maar constant TA inhalen in OGR.
Genoeg uitdagingen dus nog. Bovendien wil ik persoonlijk met m'n subteam ook nog de 1M grens bereiken dus nog een lange weg te gaan...
Wie zou er op 1 staan op 1.000M? -> DPC?
Nu maar aan gaan geven wanneer we met de huidige dagelijkse keyrate de 700M, 800M, 900M en natuurlijk 1000M gaan halen?
Virussen? Scan ze hier!
...
HmmzOp donderdag 18 januari 2001 10:18 schreef Elect het volgende:
* Elect kapt met heel die zooi tot ie er geld voor krijg <a href="i/s/puh2.gif\" width=\"15\" height=\"15" target="_blank">[afbeelding]</a>
Elect, foei!
Commercie zuigt
(uuh, Dutchman, deed jij nou volledig OGR)
Heb ik gezegt dat ik niet gek ben dan ?
Nee ?
ok. Iemand nog een kopje koffie ?
We spend our years as a tale that is told
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Met wie heb jij het daarover gehad? Niet met mij iig. Daar hebben we het nog wel over. Ik dacht erover om 1 bak (van mij) misschien over te zetten op OGR. Maja daar hebben we het nog over!Op donderdag 18 januari 2001 10:23 schreef Vleermuis het volgende:
Team Pulp Fiction blijft lekker RC5-64 doen, en misschien dat we een aantal nieuwe machines op OGR gaan zetten. (1 op de 3 nieuwe bakken ofzow)
Verwijderd
Lightning_crew
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
Verwijderd
Misschien dat ik ook nog wel een extra machientje of twee op OGR zet.
De koetjes op mijn vorige werk doen echter nog braaf RC5!
Intentionally left blank
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!