Nu uitkijken dat we RC5 niet laten lopen voor OGR

Pagina: 1
Acties:

• Lord_Thunderball
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-01-2013
Nu we in RC5 eerste zijn, zullen er een hoop mensen overgaan of deels overgaan naar OGR, ik hoop dat deze omzetting niet te grootschalig zijn zodat TA de eerste plek weer terugpakken!!
Misschien een idee om hier neer te zetten als je wil overschakelen, zodat er een beetjee een goede balans gevonden kan worden tussen OGR en RC5??

rc5 Stats || Matrix info

• Frenzy
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik schakel over:

Athlon 550
Pentium III 600 2x
Duron 750 4x
Pentium II 400 1x
Celeron 400 2x

Alles op OGR :) Er is dan nog genoeg van m'n team over op RC5 (zo'n 76 pc's over op rc5)

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
QU|CCC gaat pas naar OGR als OGR-26 begint.

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
* Elect kapt met heel die zooi tot ie er geld voor krijg [img]"i/s/puh2.gif\"[/img]

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Het kan en mag idd niet gebeuren dat TA de eerste plaats bij RC5 terugpakt.

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

RC 5 voorlopig aanhouden, pas bij OGR26 overschakelen.

Laten we een eerst een voorsprong van +/- 50.000.000 wu's opbouwen en dan pas overschakelen, dan hebben we een goede buffer in geval van rariteiten bij andere teams.

en vergeet de race naar 700.000.000 niet :P

• Vleermuis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
Team Pulp Fiction blijft lekker RC5-64 doen, en misschien dat we een aantal nieuwe machines op OGR gaan zetten. (1 op de 3 nieuwe bakken ofzow)

• oehoe
  • Laatst online: 14-05 14:29

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Don't worry, ik blijf gewoon RC5'en en werven voor RC5. En als de voorsprong op TA groot genoeg is :Y), doe ik de helft van mijn kudde wel over op OGR. No offence, Wildhagen ;), maar ik wacht nog even met overstappen.

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
zo'n vaart zal't niet lopen hoor thunderball.. velen hebben ogr=0 in hun ini's staan en vaak kunnen ze die ini's niet op 123 aanpassen.
En zelfs al gaat er teveel recources naar PGR, dan krijgen we tijdelijk een jojo effect tot we ons evenwicht hebben gevonden tussen RC5 en OGR..

Verwijderd

Ik denk dat we TA nog steeds kunnen in halen in OGR. Hoelang duurt de contest nog?

We moeten nu ook bewijzen dat we #1 kunnen blijven staan en langzaam maar constant TA inhalen in OGR.

Genoeg uitdagingen dus nog. Bovendien wil ik persoonlijk met m'n subteam ook nog de 1M grens bereiken dus nog een lange weg te gaan...

Wie zou er op 1 staan op 1.000M? -> DPC?

Nu maar aan gaan geven wanneer we met de huidige dagelijkse keyrate de 700M, 800M, 900M en natuurlijk 1000M gaan halen?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik zou zeggen: zet gewoon 40-50 procent in op OGR en laat de rest op RC5. Dan blijven we ze toch wel voor in RC5 (want die blijft groeien in Mhz-en), terwijl we ook in OGR kunnen gaan stijgen.

Virussen? Scan ze hier!

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Ik blijf RC5 doen tot het bittere einde.

...

• DSmarty
  • Niet online
Op donderdag 18 januari 2001 10:18 schreef Elect het volgende:
* Elect kapt met heel die zooi tot ie er geld voor krijg <a href="i/s/puh2.gif\" width=\"15\" height=\"15" target="_blank">[afbeelding]</a>
Hmmz :?

Elect, foei!

Commercie zuigt :(

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-05 17:04
1 op de 3 lijkt mij een zeer goede verhouding, en 40 tot 50% van nieuw geassimileerde computers :) Laat het volledig OGR'ren maar aan de gekken over :)

(uuh, Dutchman, deed jij nou volledig OGR)

Heb ik gezegt dat ik niet gek ben dan ?

Nee ?

ok. Iemand nog een kopje koffie ?

We spend our years as a tale that is told

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
He schizo, doe mij een bakkie...

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Een schizofreen is nooit alleen :+

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• IceStorm
  • Laatst online: 17:44

IceStorm

This place is GoT-like!!!

* IceStorm blijft nog even RC5 doen [img=15,15]i&#047;s&#047;smile.gif[/img]...

• Exterazzo
  • Laatst online: 10:42

Exterazzo

Qeasy

Op donderdag 18 januari 2001 10:23 schreef Vleermuis het volgende:
Team Pulp Fiction blijft lekker RC5-64 doen, en misschien dat we een aantal nieuwe machines op OGR gaan zetten. (1 op de 3 nieuwe bakken ofzow)
Met wie heb jij het daarover gehad? Niet met mij iig. Daar hebben we het nog wel over. Ik dacht erover om 1 bak (van mij) misschien over te zetten op OGR. Maja daar hebben we het nog over!

Audentia

Verwijderd

Ik weet niet wat Team Frikandel Speciaal doet, maar ik ga over naar OGR

Verwijderd

Team Forsaken laat de oude kudde intact en zet elke 2e geassimileerde machine in voor OGR (tot nog toe een PIII@800 en een PIII@860, binnenkort nog meer)

• _soh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 21:16

_soh

Lightning_crew zal tot het eind rc5-64 blijven doen. Ik vind het eigenlijk niet zo erg als er wat lui naar ogr gaan, ze blijven zo iig bij de DPC betrokken, zodra zij zien dat we worden ingehaald komen ze vanzelf wel weer terug hoor! Maar eerst een fixe voorsprong zou wel fijn zijn he.

Lightning_crew

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Wat RC5 doet blijft RC5 doen (duh das van de PhF en kan ik niet bij), wat ik nieuw assimileer gaat OGR doen :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

Verwijderd

Een lid is al over op OGR.
Misschien dat ik ook nog wel een extra machientje of twee op OGR zet.

:)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Voorlopig graas ik ff rc5 voor Frenzy (omdat hij gewonnen heeft! :)), daarna gaat mijn pc weer OGR doen.
De koetjes op mijn vorige werk doen echter nog braaf RC5!

Intentionally left blank

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:53

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Bij ons (team Just Du It) zijn we er eigenlijk nog niet uit. De discussie is nog gaande. De mogelijkheid zit erin dat we in zijn totaliteit overgaan, maar we kunnen ook blijven hangen. We zullen het wel zien.

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Pagina: 1