Toon posts:

[XP] RIS: Restart setup na installeren netwerkdrivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Windows 2000 ris server die Windows XP zet op de clients. Nu heb ik een probleem dat de setup gaat herstarten nadat hij heeft gezegt: Bezig met installeren van Netwerk. Ik heb alle mogelijke intel drivers al gehad, maar ik blijf ik dit probleem houden. Iemand enig idee?

Specs:

Server: Windows 2000 SP4
Client: Intel D845GLVA Moederbord met on-board VGA, sounds en netwerk.

Alvast bedankt voor de moeite!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:37
Iemand enig idee?
Nee B)

Bij PNS verwachten we wel eigen input. En dat mis ik nog al in jouw topic.

Maar, ik zal mijn glazenbol eens raadplegen (8>

Als je de netwerk drivers een verwijderd uit de $OEM$ directory gaat die dan wel verder.
Probeer eens XP kaal los te installeren vanaf een CDROM. Probeer daarna met je netwerkkaart drivers eens precies uit te sluiten welke driver je moet hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Rolfie op 09-11-2005 21:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geprobeert xp te installeren zonder netwerkdrivers en dan gaat hij ook niet verder, maar toen ik de usb muis eruit haalde ging hij wel weer verder. Ik dacht zelf dat het lag aan de usb muis, dus toen heb ik de netwerkdrivers weer teruggezet, maar toen kreeg ik weer hetzelfde probleem.

De netwerkdrivers die ik als laatste gebruik zijn degene die meegeleverd zijn op de cd.

Verwijderd

Nou, porbeer eens een nieuwe ofzo?

Dit is in elk geval niets voor PNS. Move PNS > WOS

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Gaat de installatie wel goed als je hem manueel uitvoert?
Heb je ditzelfde probleem ook met andere PCs ? :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hetzelfde probleem ook op andere pc's (dezelfde types). Als ik hem handmatig installeer is er niks aan de hand. Op dit moment werken we nog met ghost en ook dat gaat prima.
Pagina: 1