Toon posts:

[UD-Grid] DPC stats down

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dames en heren,

Wegens privé problemen zullen er voorlopig geen UD stats bij mij vandaan komen.
Ik zal z.s.m. kijken naar een oplossing om de stats voorlopig elders onder te brengen.
Het kan dus gebeuren dat er een aantal dagen geen stats zullen zijn en dat zodra die er weer wel zijn er een aantal dagen stats zullen blijven missen.
De totaal scores zullen dan wel weer opgepakt worden, dus geen paniek.

Zodra er meer bekend is zal ik hier een update posten.

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 12:55
;(

• Yuri de Jager
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-12-2025

Yuri de Jager

Assume good intent

ik sluit me aan bij witlof ;(

5950@CTR3,85-4,875GHz|64GB 3600C14|32TB HDD|2.2TB SSD|RTX2070-XC-ULTRA|Alienware M17xR2 FTW!|i7 920XM(ES)|16GB DDR1333|750GB 7.2K HDD|256GB Crucial M4 SSD|3DV:P7671

• je_oen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

je_oen

Tijd voor Cowfee

Da's jammer. ;(
Hopen dat er snel een oplossing wordt gevonden.

* je_oen wenst AlliedComputers sterkte

Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Als je (al dan niet tijdelijke) hosting zoekt kan je indien nodig wel met mij kontakt opnemen.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 15:25

KatirZan

Wandelende orgaanzak

ik sluit me aan bij Yuri en Witlof....

Wabbawabbawabbawabba

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Anders een idee de stats op de DPC server te zetten als het mogelijk is ?

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

je_oen schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 11:22:
Da's jammer. ;(
Hopen dat er snel een oplossing wordt gevonden.

* je_oen wenst AlliedComputers sterkte
Ja wij hopen dat ook Je_oen......AlliedComputers het beste van de KletsCows !

Natuurlijk willen wij graag weten waar we gisteren stonden, was het 19e ? Of hebben we een enkel team over het hoofd gezien. _/-\o_ We hebben er al 20 van de 30 ! :P

1e 100.068 Team BoGoH
2e 13.140 GMenkveld
3e 13.021 [DPC]NGS
4e 10.093 [DPC]Division Brabant
5e 9.782 Team TFC
6e 9.554 [DPC] Prutsertjes
7e 9.044 trampie
8e 8.598 KOMETEN (Steroid Cows)
9e 6.043 dutchcomfort
10e 5.861 vand1910
11e 4.858 [DPC] Antillean SolarPowe
12e 4.751 Harm Knol
13e 4.717 www.WAFRED.nl
14e 4.615 M@Tri]X[
15e 4.599 Chemical Brothers
16e 4.414 [DPC]Team Grûn
17e 3.761 [DPC]InSPiRE
18e 3.641 ud.bigmenlab.com
19e 3.480 KletsCows
20e 2.950 La Petite Cows

Nog enkele teams: 2.408 punten voor charops28, 2.361 DSWoody, 2.202 [DPC]Kattengrid, 2.116 Plantje, 2.067 [DPC]BRILSMURF en 2.017 [DPC]Think Twice. :)
Wie scoorde ook 2.950 punten of meer ???? Laat het nog even weten. :O

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 22:59 ]

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
De stats bij heeftelangste.nl werken nog :) degenen die daar op ingeschreven zijn kunnen hun plan trekken :)

Allied ik hoop dat er snel een oplossing uit de bus komt voor zowel jouw probleem als voor het statsbak probleem.

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-02 20:08
Waar is Gronik, die dan de stats toch on the flow overnemen? Dan hebben we morgen iig weer stats. :)

Verwijderd

Heeej Allied dat klinkt niet best. :/
I wish you all the best!

Verwijderd

Elk project waar we aan meedoen gebeurt wel iets.... :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 02:05:
Elk project waar we aan meedoen gebeurt wel iets.... :+
Oh ja, vertel eens....

Wat gebeurde er gisteren? Met La Petite Cows op de 3e plek (morgen weer. :*) ):
1e 94.423 Team BoGoH :) _/-\o_
2e 15.596 [DPC]Division Brabant ;)
3e 9.590 La Petite Cows :P
4e 9.128 Team TFC :>
5e 8.404 trampie :*)
6e 7.564 KOMETEN (Steroid Cows) }:O
7e 7.161 [DPC] Prutsertjes :O
8e 6.809 GMenkveld :D
9e 5.661 QQleQ _/-\o_
10e 5.602 [DPC] Antillean SolarPowe 8)
11e 5.382 ceesk :/
Waar waar stonden de KletsCows? 8)7
17e 2.522 KletsCows O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 20:45 ]

• je_oen

je_oen

Tijd voor Cowfee

Waar haal jij deze info vandaan? Bij ud-grid pagina zie ik weer andere getallen staan. 1714 (en 1719) voor lpc (zie ook linkjes)
deze getallen zijn anders
dan deze getallen
welke getallen kloppen er nu?

* je_oen is beetje de weg kwijt

[ Voor 8% gewijzigd door je_oen op 09-11-2005 15:20 ]

• Witlof
nice flushing van ons toch wel :P 15K+ _/-\o_ En dat terwijl de stats down zijn ;)

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-02 15:35

itsalwaysme

Graast voor DB

een beetje laat, maar sterkte

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

• Blue_man
Blijkbaar laten de plaatjes op grid.org het ook afweten, Allied host jij die soms? :p

Maareuh we gaan door ...

le·vens·moe (bn.)

Verwijderd

je_oen schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:20:
Waar haal jij deze info vandaan? Bij ud-grid pagina zie ik weer andere getallen staan. 1714 (en 1719) voor lpc (zie ook linkjes)
dan deze getallen

Deze info halen we van : Grid.org kies dan Stats - Geographies - top 50 points generated yesterday.
Om verwarring te voorkomen edit ik de totalen t/m gisteren.

Verwijderd

je_oen schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:20:
Bij ud-grid pagina zie ik weer andere getallen staan. 1714 (en 1719) voor lpc (zie ook linkjes)
dan deze getallen

1714 en 1719 zijn de aantallen ingezonden workunits (WU's) ofwel de results returned.
Bij KletsCows loopt de teller bij D.P.C. en grid.org ook niet gelijk omdat wij in het verleden een aantal dagen per ongeluk niet als member van D.P.C. stonden geregistreerd.
De WU's van de gemiste taken op die :) dagen zijn niet meegeteld bij D.P.C.
Voldoende verklaart? _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 20:42 ]

• je_oen

je_oen

Tijd voor Cowfee

Was er net achter gekomen dat de 1714 WU's waren.

Wel en niet bij DPC... inderdaad dat verklaart inderdaad een hoop :)
Helemaal duidelijk. ik ben weer gesynchroniseerd. Tnx!

Verwijderd

Blue_man schreef op woensdag 09 november 2005 @ 15:58:
Blijkbaar laten de plaatjes op grid.org het ook afweten, Allied host jij die soms? :p

Maareuh we gaan door ...
Nee Blue_man. UD-grid heeft de statsbakpagina netjes klaarstaan. Waar hierboven over wordt gesproken zijn ondertussen de gebruikelijke verschillen ;).

Nog een kleine aanvulling op de hitparade van 8 november:
[DPC]NGS .............5.352
www.WAFRED.nl ...5.222
jelle .......................4.624 _/-\o_
[DPC]Team Grûn ....4.304
[DPC]InSPiRE ........3.057
Sa-wee-tah .............2.991
charops28 ..............2.379
[DPC]KattenGrid .....2.308
universiteitsbiologie .2.183
Plantje ...................2.147
[DPC]BRILSMURF ..2.061
[DPC]Think Twice ...2.035
dutchcomfort ..........1.777
KatirZan .................1.751

edit: Ach oké, thnx Blue_man.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2005 23:15 ]

• Blue_man
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 19:40:
[...]
Nee Blue_man. UD-grid heeft de statsbakpagina netjes klaarstaan. Waar hierboven over wordt gesproken zijn ondertussen de gebruikelijke verschillen ;).
De plaatjes op onderandere http://www.grid.org/stats/ ;)

Maar wel leuk dat jullie zelf voor stats zorgen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Blue_man op 09-11-2005 20:02 ]

le·vens·moe (bn.)

• InSPiRE
Waar zijn onze backup stats?

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-01 19:46
Voor UD zijn deze er helaas niet ;)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Pim.

Pim.

Laten we hier niet met zijn allen stats gaan posten lui. Het is erg sneu dat de stats weg zijn maar ik heb begrepen dat Allied en Gronik er alles aan doen om de stats zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen.
Ook meen ik gehoord te hebben dat er andere initiatieven ontplooit worden om backup stats te krijgen.

Tot die tijd zitten we even zonder UD stats op GoT en moeten we op Grid.org kijken voor de stats.
Zoals FlevoCow al aangaf: kies dan Stats - Geographies - top 50 points generated yesterday.

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• InSPiRE
Pim, /5 is er juist voor om stats te posten, dus waar heb je het over?

De stats konden voorheen zo door Gronik overgenomen worden, alles was in kannen en kruiken en nu blijkt dat het ineens allemaal niet kan?

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Pim. schreef op donderdag 10 november 2005 @ 06:12:
Laten we hier niet met zijn allen stats gaan posten lui. Het is erg sneu dat de stats weg zijn maar ik heb begrepen dat Allied en Gronik er alles aan doen om de stats zo snel mogelijk weer in de lucht te krijgen.
Ook meen ik gehoord te hebben dat er andere initiatieven ontplooit worden om backup stats te krijgen.

Tot die tijd zitten we even zonder UD stats op GoT en moeten we op Grid.org kijken voor de stats.
Zoals FlevoCow al aangaf: kies dan Stats - Geographies - top 50 points generated yesterday.
:) ik maak me nergens druk om :) is al een keer eerder gebeurt en werd toen ook netjes opgelost :)

Wabbawabbawabbawabba

• Witlof
Nu doen ze het van heeftdelangste.nl ook niet meer :|

En grid.org ook niet volgens mij 8)7 dus dat is wel een goede reden :+

[ Voor 42% gewijzigd door Witlof op 10-11-2005 10:43 ]

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-01 19:46
InSPiRE schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:30:

De stats konden voorheen zo door Gronik overgenomen worden, alles was in kannen en kruiken en nu blijkt dat het ineens allemaal niet kan?
Zo hier duidelijk in de regels staat is het voorbehouden aan DPC statsposters om stats te posten. FAQ Dutch Power Cows . Dus het lijkt me duidelijk wat Pim. bedoeld.

Helaas lukt het op dit moment niet om de stats bij Gronik te draaien. We doen ons best om zo snel mogelijk te zorg dat er weer stats zijn. Tot die tijd kun je op heeftdelangste.nl of op de pagina van UD naar de stats kijken.

[ Voor 1% gewijzigd door iisschots op 10-11-2005 10:51 . Reden: typo ]

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• KatirZan

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Witlof schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:41:
Nu doen ze het van heeftdelangste.nl ook niet meer :|

En grid.org ook niet volgens mij 8)7 dus dat is wel een goede reden :+
klopt ,server is weer eens down....

Wabbawabbawabbawabba

Verwijderd

Hier even een berichtje van het front. De stats bak hier heen halen is helaas geen oplossing ivm dat ik met mijn server de zelfde poorten gebruik als die van Allied.
Ik kan met de software de gegevens ophalen waar stats van gebakken worden maar om een vage rede wil dat helaas niet lukken om ze hier te bakken.
Allied heeft me belooft als ik de stats ophaal dat hij ze AS weekend zal bakken om met terug werkende kracht toch de stats die gemist zijn, als nog te posten op /5.
Ik zal er bij Allied op aandringen dat hij zorgt dat mijn bak behalve stats kan halen ook kan bakken zodat in toekomst we wel over back-up stats kunnen beschikken van UD-Grid.

• Pim.

Pim.

InSPiRE schreef op donderdag 10 november 2005 @ 10:30:
Ik denk prima te weten waar ik over praat, (wijzend op iisschots zijn post) :)
Alles is nog niet in kannen en kruiken zoals je kan lezen en ik denk dat je de jongen die vrijwillig hun best doen en kosten (stroom) noch moeite (vrije weekend) besparen om de stats te verzorgen best wat tijd mag gunnen.

• InSPiRE
Pim, voor statsbak problematiek hebben we in het verleden al tijd gegund aan de betreffende mensen. Maargoed, ik begrijp dat er weer andere problemen zijn. We wachten af, nu heeft ook UD GRID geen stats, dus het makes not out.

Ik zat eerlijk gezegd op een technisch bericht te wachten zoals hierboven vermeld van Gronik, er werd namelijk helemaal niets gezegd verder, vond ik best raar. Dusss....

Verwijderd

@Pim. en iisschots: natuurlijk hebben jullie officicieel gelijk, maar bekijk het toch eens van de andere kant. Het UD-project heeft het mega moeilijk, de DPC-score is erruggg laag en berichten op GOT vrij minimaal .... Waarom dan enig 'enthousiasme' in dit topic de kop indrukken? Laten we degenen die voorgaande 'UD-stormen' hebben doorstaan s.v.p. ook niet verliezen.

Natuurlijk gaat het in eerste instantie om het doel en wordt de inzet van vrijwilligers gewaardeerd, maar vlak het effect van punten en het GOT gebeuren ook niet uit!

• Pim.

Pim.

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:55:
@Pim. en iisschots: natuurlijk hebben jullie officicieel gelijk, maar bekijk het toch eens van de andere kant. Het UD-project heeft het mega moeilijk, de DPC-score is erruggg laag en berichten op GOT vrij minimaal .... Waarom dan enig 'enthousiasme' in dit topic de kop indrukken? Laten we degenen die voorgaande 'UD-stormen' hebben doorstaan s.v.p. ook niet verliezen.

Natuurlijk gaat het in eerste instantie om het doel en wordt de inzet van vrijwilligers gewaardeerd, maar vlak het effect van punten en het GOT gebeuren ook niet uit!
Liz:

Je hebt gelijk in je hele redenatie, geen speld tussen te krijgen, aan de andere kant moet het geen bende worden waar de ene user nog sneller stats probeert te posten als de andere.
Je redenatie heeft mij wel overtuigd dus ik heb net Dsmarty even gebeld en hem voorgesteld van de regel af te wijken voor UD en hij was het met me eens :)

Ik zou zeggen, post elke dag de stats in deze draad, zet er een leuk verhaal bij :)

Verwijderd

Sportief van je/jullie ........ helemaal toppie .... denk dat ik namens de hele DPC-UD-bende je/jullie mag bedanken :) .

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2005 22:52 ]

• Wolfje666
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

Mijn UD-koetjes zijn weer aan het grazen :D :D :D
Mensen, kom maar op met die stats :P ;)

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Verwijderd

Mooi moment om ff ongezien wat dichter bij die kletsdames te komen ;)

• Blue_man
Pomtiepom server lag er even uit door te weinig harde schijf ruimte, zou ondertussen opgelost moeten zijn.
Indien je client nog een geel uitroepteken geeft, laat je deze ongemoeid en zal hij binnen de kortste keren wel up/downloaden.

le·vens·moe (bn.)

Verwijderd

Topicstarter
InSPiRE schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:12:
Pim, voor statsbak problematiek hebben we in het verleden al tijd gegund aan de betreffende mensen. Maargoed, ik begrijp dat er weer andere problemen zijn. We wachten af, nu heeft ook UD GRID geen stats, dus het makes not out.

Ik zat eerlijk gezegd op een technisch bericht te wachten zoals hierboven vermeld van Gronik, er werd namelijk helemaal niets gezegd verder, vond ik best raar. Dusss....
Tja als iemand prive problemen heeft dan is echt het enige waar hij mee bezig is een stats bak :?
Topic start lijkt mij duidelijk!
Ik heb altijd veel over voor DPC, maar mensen zullen wel moeten begrijpen dat er echt dingen zijn die belangrijker zijn dan een rij getallen.
Er word naar gekeken.

Tevens kan ik zelf meteen melden dat ik mijn best ga doen dit weekend, kom ik er echter niet aan toe en zullen jullie het echt nog even zonder moeten doen, of zelf wat moeten maken. ;)
We doen ons best.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2005 @ 17:15:
Hier even een berichtje van het front. De stats bak hier heen halen is helaas geen oplossing ivm dat ik met mijn server de zelfde poorten gebruik als die van Allied.
Ik kan met de software de gegevens ophalen waar stats van gebakken worden maar om een vage rede wil dat helaas niet lukken om ze hier te bakken.
Allied heeft me belooft als ik de stats ophaal dat hij ze AS weekend zal bakken om met terug werkende kracht toch de stats die gemist zijn, als nog te posten op /5.
Ik zal er bij Allied op aandringen dat hij zorgt dat mijn bak behalve stats kan halen ook kan bakken zodat in toekomst we wel over back-up stats kunnen beschikken van UD-Grid.
Begrijp ik het goed dat je zegt dat je op zoek bent naar een inet verbinding waar je over alle poorten kunt beschikken??

Als dat zo is moet je me maar even een mailtje sturen, misschien dat ik wat voor jullie kan betekenen.

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Misschien moeten de back-upstats door iemand anders gerund worden dan door de NGS-kliek (nofi)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Verwijderd

Topicstarter
MarkB schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:04:
Misschien moeten de back-upstats door iemand anders gerund worden dan door de NGS-kliek (nofi)
En wat houd je tegen :?

Iedereen is vrij om stats te maken hoor, en ik geef ook zo de code en de hele DB.
Daar ben ik nooit tegen geweest.
Echter moet je even opletten dat nog nooit iemand anders buiten NGS heeft gezegd, kom maar. (tot nu toe dan)

Als ik alles weer een beetje op orde heb ga ik dan ook wel zelf kijken bij de mensen die nu aangeboden hebben om backup stats onder te brengen.
Buiten de reacties op GoT zag ik vanmorgen dat ik ook wat mail heb gehad van mensen, ik ga jullie zeker antwoord geven zodra ik daar tijd voor heb. ;)

Verwijderd

nou kom maar op :) wil ze wel op mijn server gooien :)

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MarkB schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 11:04:
Ik ben blij dat er "kliekjes" zijn die allerlei zaken op zich nemen...

Verwijderd

Team BoGoH staat aan kop wat toch gelijk enig houvast geeft :P . Heel verrassend is Mr_Fusion op de tweede plaats. Een hele prestatie alleen al als je bedenkt dat de UD-server er een tijdje uit gelegen heeft. Vandaag (of gisteren net wat de voorkeur heeft :)) zien we een paar onbekende teams in de top 30 en wel trasher666, StealthPender en Pelle Valé. Aangezien we geen nieuwe leden kunnen verwelkomen zeggen we daarvoor in de plaats welkom tegen de nieuwe bestormers van de top 30. Correct me if I am wrong :7 .

Natuurlijk kan de flusher van de dag niet missen .......

Uhm nee .... de poster van vandaag is niet dronken al zou je anders gaan denken als je naar onderstaand overzicht kijkt :+ .

UD-grid hitparade van 10 november 2005

UD-members...............UD-hitparade...........Totaal t/m 10/11-05
................................... 10 nov. 2005 ............ (excl. scores 9/11)
01 TeamBogoH .................... 89.011 ....................... 64.892.417
02 Mr_Fusion .......................11.546 ............................ 979.281
03 [DPC]Division Brabant ....... 9.074 ......................... 6.875.215
04 trampie ............................ 8.723 ......................... 5.876.101
05 [DPC]Prutsertjes .............. 7.286 ........................ 27.195.307
06 [DPC]NGS ....................... 6.972 ........................ 15.729.504
07 KOMETEN(Steroid Cows) .. 6.015 ......................... 8.842.765
08 trasher666 ........................ 5.862 ............................ 137.607
09 dies8996 .......................... 5.588 .............................. 65.844
10 StealthPender .................. 4.813 ............................. 124.883
11 www.WAFRED.nl ............. 3.856 .......................... 6.497.435
12 [DPC]Nighthawk ............... 3.733 .............................. 87.421
13 La Petite Cows ................. 3.682 ............................ 688.859
14 [DPC]InSPiRE .................. 3.487 ......................... 2.486.934
15 [DPC] Antillean SolarPowe .3.255 ......................... 1.170.180
16 [DPC] Team Grûn ............. 3.228 ......................... 2.042.167
17 Gmenkveld ....................... 2.417 ......................... 3.297.565
18 Team TFC ........................ 2.231 ......................... 1.223.974
19 [DPC]BRILSMURF ............ 1.899 ...................... .19.563.910
20 [DPC]BredaseKoeieBende . 1.881 ............................ 257.589
21 KletsCows ........................ 1.836 ............................ 892.221
22 [DPC]KattenGrid ................1.789 ......................... 2.930.604
23 Plantje ...............................1.698 ......................... 1.712.208
24 charops28 ......................... 1.670 ......................... 2.442.193
25 [DPC C0w Crunch3rz ......... 1.661 .......................... 2.072.942
26 Pelle Valé ......................... 1.414 .............................. 70.126
27 Timenator ......................... 1.413 ............................. 311.281
28 squirl ................................ 1.392 ........................ ..1.255.757
29 Wolfje666 ......................... 1.301 ............................. 131.789
30 Sa-wee-tah ....................... 1.293 ........................... 1.516.291

Het vervolg is op de kletscows-site te vinden (zie sig).

Liz/FlevoCow

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2005 15:14 ]

• Wolfje666

Wolfje666

Shooter fanatic

OMG, lol @Excel!!!!!

• je_oen

je_oen

Tijd voor Cowfee

Excel rules :)

Joepie 13ste :D

• InSPiRE
Liz _/-\o_

Verwijderd

DSmarty schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 13:26:
[...]

Ik ben blij dat er "kliekjes" zijn die allerlei zaken op zich nemen...
jeuh leef jij ook nog ?

• Blue_man
Laat ons hier niet onnodig over statistieken zeiken maar gewoon op Liz geilen .. ik bedoel op haar stats!

Top beslissing van het groentje Pim om rustig onze eigen stats verder te laten leven :)

le·vens·moe (bn.)

Verwijderd

De wetenschap is nog niet zover dat we terug kunnen in de tijd. Waar we daar nog 'in te kort schieten' :P kan UD-grid de punten van 9 november boven water toveren na 10 november ;). Als je het zo bekijkt ga je gelijk heel anders tegen UD-grid aankijken :P . Nu we vandaag vastgesteld hebben dat vandaag gisteren was en gisteren vandaag ziet de wereld er gelijk heel anders uit. Met voorkennis van tijd zit niemand meer naar de stats te kijken, maar rent iedereen weg om eindelijk eens dat winnende lot in handen te krijgen. Laat de toekomstige uitvinder van de tijdmachine alsjeblieft NU zijn mond dichthouden :+. Huh, wat zit ik hier eigenlijk nog te 'kletsen' ....... rennnennnnnnnnnnn!

Flusher van de dag Willem H _/-\o_ .

[UD-grid] hitparade van 9 november 2005
(aantalflushende members 161)

DPC-members...........................punten...........punten t/m 10 nov.
.............................................. 9 nov. 2005
01 Team BoGoH ......................... 95.892 .............. 64.988.309
02 [DPC]Division Brabant ............. 12.616 ................ 6.887.831
03 trampie .................................... 9.804 ................ 5.885.905
04 La Petite Cows ......................... 9.629 .................. 698.488
05 [DPC] Prutsertjes ..................... 8.902 .............. 27.204.209
06 Team TFC ............................... 7.840 ................ 1.231.814
07 KOMETEN (Steriod Cows) ........ 7.470 ................ 8.850.235
08 Mertzen ................................... 6.904 .................. 127.238
09 nero355 ................................... 6.498 .................. 157.352
10 Willem H ................................. 6.164 .................. 213.000
11 [DPC]NGS .............................. 6.094 .............. 15.735.598
12 ceesk ..................................... 5.486 ................ 1.746.584
13 [DPC]Team Grûn ..................... 4.518 ................ 2.046.685
14 [DPC] Antillean SolarPowe ....... 4.446 ................ 1.174.626
15 [DPC deCube .......................... 3.742 .................... 32.808
16 Plantje .................................... 3.717 ................ 1.715.925
17 Gmenkveld .............................. 3.483 ................ 3.301.048
18 www.WAFRED.nl ..................... 3.457 ................ 6.500.892
19 [DPC]KattenGrid ...................... 3.043 ................ 2.933.647
20 dude.nl .................................... 2.889 .................. 119.663
21 squirl .......................................2.625 ................ 1.258.382
22 KletsCows ............................... 2.488 .................. 894.709
23 [DPC] Veertje ........................... 2.457 .................. 451.328
24 charops28 ............................... 2.440 ................ 2.444.633
25 UberMenschTeam ..................... 2.349 .................. 352.981
26 [DPC] C0w Crunch3rz .............. 2.130 ................ 2.075.072
27 [DPC]Think Twice .................... 2.083 ................ 3.731.024
28 [DPC]InSPiRE ......................... 1.999 ................ 2.488.933
29 Sa-wee-tah ............................. 1.919 ................ 1.518.210
30 vand1910 ................................ 1.842 ................... 437.556

Het vervolg is op de kletscows-site te vinden (zie sig).

Verwijderd

Whiiiiii!!!!
4 daily!
Volgens mij is Wimmel bezig geweest...... :P

Verwijderd

Nee dat was dat pokke brixblokkie van 214 uur, heb nog een nasmaak daarvan.... }:O .

Verwijderd

Het lijkt erop dat (momenteel) de server van UD-grid eruit ligt. Wij 'verlangen' dan al snel naar een bericht van ons blauwe manneke, want meestal geloven wij hetgeen hij ons wijs maakt :P ;) . Ondertussen kan je je afvragen of de dagelijkse scores onder dit topic eigenlijk wel zo overzichtelijk is :> . De oplossing is eenvoudig. Een volgende keer maken we 'gewoon' een nieuw topic aan :o . Arme Pim, de gedachte alleen al deed hem even zweten :+ .

Laten we vervolgens Loose Ends welkom heten bij DPC. Je mijlpaal van 1.000 punten heb je gelijk al binnen _/-\o_ . Nog even geduld en je prijkt in de officiële stats.

Zien we een aantal mooie flushes van [DPC]NGS, [[DPC] NightBird, Team TFC, de kleine koetjes, Mertzen, rene.vellekoop en DeHoeve sluit de rij omdat deze anders veel te lang wordt. Brengt gelijk 't probleem naar voren wie nu te kiezen als flusher van de dag?

[UD-grid] hitparade van 11 november 2005
(aantal flushende members 169)

DPC-members...........................punten...........punten t/m 11 nov.
.............................................. 11 nov. 2005
01 Team BoGoH .......................... 80.948 ............... 65.069.257
02 [DPC]NGS .............................. 34.411 ............... 15.770.009
03 [DPC] NightBird ........................16.538 ................... 274.080
04 [DPC]Division Brabant ............. 11.480 ................. 6.899.311
05 Team TFC ................................ 9.528 ................. 1.241.342
06 La Petite Cows ......................... 9.489 .................... 707.977
07 Mertzen .................................... 8.857 ................... 136.095
08 KOMETEN (Steriod Cows) ......... 8.036 ................. 8.858.271
09 NL_Xenophon ............................ 7.741 ................... 820.727
10 [DPC] Prutsertjes ...................... 7.447 ............... 27.211.656
11 ceesk ....................................... 6.585 ................ 1.753.169
12 rene.vellekoop ........................... 6.544 ................... 314.908
13 trampie ..................................... 6.015 ................ 5.891.920
14 [DPC]Team Grûn ....................... 5.897 ................ 2.052.582
15 DeHoeve ................................... 5.802 ................... 104.345
16 [DPC] Antillean SolarPowe ......... 3.847 ................ 1.178.473
17 www.WAFRED.nl ...................... 3.580 ................ 6.504.472
18 [DPC]InSPiRE .......................... 3.392 ................. 2.492.325
19 Gmenkveld ............................... 3.370 ................. 3.304.418
20 Sa-wee-tah ............................... 2.933 ................. 1.521.143
21 charops28 ................................ 2.546 ................. 2.447.179
22 Plantje ..................................... 2.506 ................. 1.718.431
23 [DPC]KattenGrid ....................... 2.491 ................. 2.936.138
24 Rob Plandsoen ......................... 2.326 .................... 635.559
25 UberMenschTeam ..................... 2.241 .................... 355.222
26 KletsCows ................................ 2.224 .................... 896.933
27 [DPC]BRILSMURF .................... 2.209 ............... 19.567.798
28 nbrasa ...................................... 2.122 ................... 795.487
29 [DPC]BredaseKoeieBende ......... 1.740 ................... 260.716
30 Caveman_Boud ......................... 1.718 ................... 758.162

Voor 'more' zie KletsCows in sig.

Verwijderd

De Sint is weer in het land en daarom nog maar een overzichtje van de scores t/m 11 november 2005
1 65.069.257 Team BoGoH
2 27.211.656 [DPC] Prutsertjes
3 19.567.798 [DPC]BRILSMURF
4 15.770.009 [DPC]NGS
5 08.858.271 KOMETEN (Steroid Cows)
6 08.010.563 TEAM Cybertroy
7 06.899.311 [DPC]Division Brabant
8 06.504.472 www.WAFRED.nl
9 05.891.920 trampie
10 5.391.340 [DPC]legertent
11 5.233.247 Assault_lan
12 4.874.708 Ralphie & Jopster
13 4.831.597 peli
14 4.252.892 LTC
15 3.732.329 [DPC]Think Twice
16 3.455.631 www.MAGION.nl
17 3.304.418 GMenkveld
18 2.936.138 [DPC]KattenGrid
19 2.834.780 [DPC] Team SAUS
20 2.817.766 Team Health-care
21 2.705.677 avbers
22 2.667.674 www.Plumifrons.nl
23 2.492.325 [DPC]InSPiRE
24 2.447.179 charops28
25 2.384.297 Our Battle
26 2.081.053 ud.bigmenlab.com
27 2.075.072 [DPC] C0w Crunch3rz
28 2.063.138 Edward Leenders
29 2.052.582 [DPC]Team Grûn
30 2.028.412 Smetske

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2005 21:49 ]

Verwijderd

Merde........ staan we nog niet in de top 30 8)7

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 02:25 ]

• Blue_man
Dat grid.org eruit lag bleek te liggen aan een load-balancer (apparaat dat probeert de pieken uit het dataverkeer te halen). Er blijkt vanalles aan vervanging toe daar :)

Verder aan alle aanwezigen: doe zo voort _/-\o_

(phoe, deze Belgische feestdagen doen mijn dagschema geen goed :O )

le·vens·moe (bn.)

Verwijderd

Aangezien vandaag het verhaaltje niet wil rollen. Rollen we gelijk door naar de stats. Bij de meesten is terug te zien dat grid.org er uit heeft gelegen. Hier zal naar verwachting morgen een herstel van te zien zijn :). Kijkend naar buiten lokt het om achter de PC vandaan te kruipen.

Wens allen nog een fijn week-end toe :w .

[UD-grid] hitparade van 12 november 2005
(aantal flushende members 140)

DPC-members...........................punten............punten t/m 12 nov.
.............................................. 12 nov. 2005
01 Team BoGoH ........................ 74.672 .................... 65.143.929
02 [DPC]NGS ............................ 15.294 .................... 15.785.303
03 trenza .................................... 8.872 ......................... 850.429
04 KOMETEN (Steriod Cows). ...... 6.867 ...................... 8.865.138
05 [DPC]Division Brabant ............. 6.642 ...................... 6.905.953
06 hornage .................................. 6.547 ........................ 575.416
07 La Petite Cows ....................... 5.864 ......................... 713.841
08 [DPC] Prutsertjes .................... 5.787 .................... 27.217.443
09 hallometarno ........................... 5.583 ......................... 546.945
10 trampie ................................... 4.521 ...................... 5.896.441
11 www.WAFRED.nl .................... 3.873 ...................... 6.508.345
12 [DPC] Antillean SolarPowe ....... 3.166 ...................... 1.181.639
13 [DPC]Team Grûn ..................... 3.070 ...................... 2.055.652
14 [DPC] C0w Crunch3rz .............. 2.469 ...................... 2.077.541
15 Team TFC ............................... 2.275 ...................... 1.243.617
16 [DPC]BRILSMURF ................... 2.123 .................... 19.569.921
17 charops28 ............................... 1.905 ...................... 2.449.084
18 squirl ...................................... 1.892 ...................... 1.261.910
19 Gmenkveld .............................. 1.522 ...................... 3.305.940
20 Plantje .................................... 1.504 ...................... 1.719.935
21 [DPC]KattenGrid ...................... 1.395 ...................... 2.937.533
22 Wolfje666 ................................ 1.364 ......................... 135.979
23 [mf]Ronnie ............................... 1.348 ......................... 211.633
24 Caveman_Boud ........................ 1.344 ......................... 759.506
25 Sa-wee-tah .............................. 1.333 ...................... 1.522.476
26 sBodewes ............................... 1.201 ......................... 202.738
27 EltonDudink ............................. 1.180 .......................... 62.753
28 vand1910 ................................. 1.179 ......................... 440.063
29 Harm Knol ............................... 1.164 ........................... 99.737
30 ceesk ...................................... 1.143 ...................... 1.754.312

more

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2005 17:34 ]

• InSPiRE
Bijna in de top30 met mijn geweldige 940 punten whaha.. :|

• Wolfje666

Wolfje666

Shooter fanatic

* Wolfje666 vindt zijn stats de laatste tijd behoorlijk tegenvallen....
gemiddeld rond de 1300 punten... (was eerst rond de 1700)

Verwijderd

Weet je wat het leuke is als je geen statsposter bent ;) ? Je kent de regels niet >:) . Daarom vandaag zo hier en daar een beetje ondeugd :9. In feite hebben we in het dagelijks leven alleen maar met regels te maken. Oké, zonder dat wordt het een zooitje, maar toch ....... op z'n tijd moeten we opnieuw kijken waarom dit eigenlijk niet kan .... voor één keer dan :+ .

Gelukkig zijn er ook regels waar je blij van wordt. Neem bijvoorbeeld de flushervandedagregel. Wie o wie, zal het vandaag zijn? Eigenlijk doe je er met eentje te benoemen, de tweede tekort en met maar twee te benoemen de derde tekort 8)7 daarom introduceren we vandaag tatatadaaaaa het flushpodium! Feli mensen.

................. 1. dude.nl
3. Mister75 ......... .....2. kraats
..............Afbeeldingslocatie: http://images.google.com/images?q=tbn:2mpvOj3ocMkJ:avocat.blogs.com/photos/uncategorized
Etienne Stoppelenburg ondanks je/jullie mooie prestatie _/-\o_ net niet op het podium 8)7

[UD-grid] hitparade van 13 november 2005
(aantal flushende members 185)

DPC-members...........................punten............punten t/m 13 nov.
.............................................. 13 nov. 2005
05 [DPC] Prutsertjes .................... 9.005 ................. 27.226.448
01 Team BoGoH ....................... 105.985 ................. 65.249.914
02 [DPC]Division Brabant ............ 16.397 ................... 6.922.350
03 [DPC]NGS ............................ 15.240 ................. 15.800.543
04 trampie ................................... 9.781 ................... 5.906.222
06 KOM ETEN (Steriod Cows) ...... 7.907 ................... 8.873.045
07 dude.nl ................................... 7.901 ..................... 127.564
08 universiteitbiologie ................... 7.892 ...................... 454.005
09 Mister75 ................................. 7.798 ...................... 522.175
10 kraats .................................... 6.850 ...................... 190.680
11 Etienne Stoppelenburg ............ 6.493 ...................... 437.680
12 etsas ..................................... 5.365 ...................... 267.362
13 www.WAFRED.nl ................... 5.302 .................... 6.513.647
14 Havro ..................................... 5.298 ...................... 319.278
16 KletsCows ............................. 4.962 ...................... 902.154
15 La Petite Cows ....................... 5.230 ...................... 719.071
17 [DPC]Team Grûn .................... 4.062 ................... 2.059.714
18 [DPC] Antillean SolarPowe ...... 3.481 ................... 1.185.120
19 Drieske .................................. 3.318 ....................... 60.433
20 Sa-wee-tah ............................. 2.975 ................... 1.525.451
21 [DPC]InSPiRE is verliefd........... 2.946 ................... 2.496.211
22 Team TFC .............................. 2.866 ................... 1.246.483
23 squirl ..................................... 2.737 ................... 1.264.647
24 trenza .................................... 2.555 ...................... 852.984
25 [DPC]KattenGrid...................... 2.544 ................... 2.940.077
26 charops28 .............................. 2.444 ................... 2.451.528
27 [DPC]BRILSMURF .................. 2.345 ................. 19.572.266
28 [DPC]BredaseKoeieBende ....... 2.307 ...................... 264.155
29 ceesk .................................... 2.182 ................... 1.756.494
30 Wolfje666 is weer blij............... 2.172 ...................... 138.151
31 (Zolder)Plantje ........................ 2.006 ................... 1.721.941
32 Gmenkveld ............................. 1.952 ................... 3.307.892
33 vand1910 ............................... 1.921 ...................... 441.984

more

• Blue_man
lol >:)

doe zo verder Liz, het is een pracht om je bezig te zien!

le·vens·moe (bn.)

• Wolfje666

Wolfje666

Shooter fanatic

lol, idd ik ben weer blij :D

• Witlof
De prutsers met positie 05 op 1 :? Die moet je even herschikken naar beneden ;)

Wel weer een mooie output van Division Brabant met ruim 16K _/-\o_

• je_oen

je_oen

Tijd voor Cowfee

Hey das nie eerluk :(
die kletscow kletst zichzelf een plekkie omhoog. Gewoon meer flushen, dan heb je er echt recht op :)

• InSPiRE
:D geweldig Liz!! Ik verliefd? :$ ;) Jaaaa!! :P
Vraagje, Liz: Doe je ook palen? Overmorgen heb ik de 2.500.000 mijlpaal !! :)

• Wolfje666

Wolfje666

Shooter fanatic

InSPiRE schreef op maandag 14 november 2005 @ 15:00:
:D geweldig Liz!! Ik verliefd? :$ ;) Jaaaa!! :P
Vraagje, Liz: Doe je ook palen? Overmorgen heb ik de 2.500.000 mijlpaal !! :)
Nou nou, dat vind ik toch wel een rare opmerking hoor :+ :+
Maarre, stats iemand :P
Liefst met paaltjes erbij :D

• Blue_man
Ga je gang :)

le·vens·moe (bn.)

Verwijderd

14 november 2005

Denk je bijna klaar te zijn en zie je dat er regels ontbreken na het kopieren, knippen, plakken, sorteren, etc.,etc. :(

Dan is het toch wel fijn als een StatsPoster vroeg of laat zijn trukkendoos opendoet en weer voor complete stats zorgt, inclusief feli aan de mijlpalers en welkom aan de nieuwe members. _/-\o_

Een kleine greep, toch, helaas geen top 30, tenzij er......nee.

FlevoPoster.

92.928 Team BoGoh
14.341 [DPC}NGS
10.383 KOMETEN (Steroid Cows)
9.491 trampie
9.356 [DPC]Division Brabant
8.372 [DPC] Prutsertjes
7.682 Gmenkveld
7.096 {DPC] Team Grun
5.074 www.WAFRED.nl
4.380 Team TFC
4.035 La Petite Cows
3.947 [DPC] Antillean SolarPowe
3.213 [DPC]InSPiRE
2.888 [SDPC]Kattengrid
2.538 ceesk
2.526 KletsCows

InSPiRE: "Vraagje, Liz: Doe je ook palen? Overmorgen heb ik de 2.500.000 mijlpaal !!"
Inderdaad, vandaag net niet, dus morgen...ik heb Poesch al ingelicht, dat wordt een maxi-mijl-paal !

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2005 15:43 ]

Verwijderd

Jammer FlevoCow dat je inspanningen niet werden beloond. Mss zijn er genoeg basisgegevens voorhanden om vanavond laat /vannacht (nog) te bakken. Ik zal eens kijken.

• Pim.

Pim.

Een statsposter kan niets posten als er geen stats zijn ;)
Mischien dat iemand hier backup stats kan maken ??

Verwijderd

(Back-up)gegevens zijn aanwezig :) , zoals gezegd mss laat vanavond/vannacht 'ongewone' stats.

/me Liz, ziet weer eens geen edit-knop :?

• Blue_man
Uiteraard kunnen we niet zonder onze maandagse update:
Grid.org upgrade: Grid.org will be physically moving to a new facility in the next week. This will provide better reliability and is part of the Grid.org migration. There was a small outage this weekend due to some hardware maintenance that was performed in preparation for the facility move. Please note that next weekend there will be some additional outages. Grid.org must be completely powered down in order to move. This will include the forum, member web, and the grid itself. Since this is not a trivial outage, we cannot give an exact time that Grid.org will be down. The outage will take as long as it takes.

Rosetta: We have received a new batch of Rosetta data that we are in the process of uploading currently. Since the last batch is taking so long to process, we will continue to allow results to be uploaded for a while. Hopefully this new batch will be more in line with the previous batches.

New cancer data: Some progress has been made. The workunit processes without error and does produce limited output. We have an engineer working with this to make sure we are getting the results we expect.

Thanks to everyone for your contribution.
Je leest het goed! Net zoals 'den grootte verhuis der t.net servers' gaat grid.org beter doen en al z'n faciliteiten verhuizen :)
Hopelijk brengt het voor ons iets op.
Bij de weg: Liz bedankt voor de tijd die je erin steekt, het lijkt me een knap stuk werk!

le·vens·moe (bn.)

Pagina: 1