Toon posts:

E-tech router

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een E-tech router , Router with VPN, Model:RTVP03

door deze router kan ik bepaalde dingen niet doen, bijv ik kan geen gesprek voeren via msn, als ik mijn router weghaal, dus gelijk via modem de internet aansluit dan kan ik wel een gesprek voeren via msn

kan iemand mij helpen????

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-02 14:38
wat is percies je probleem
Ik had dezelfde router, die het volgende probleem had.
Na het openen van een willekeurige poort, waarna een grote data verkeer door ging.
Verloor ik de verbinding met internet.

Oplossing terug naar de winkel, 5 jaar garantie claimen en nieuwe gekregen. Wel was de voorwaarde dat hij compleet werd ingeleverd.

Na een nieuwe te hebben gekregen werkte alles weer.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hoe heb jij je router ingesteld qua poorten :? Misschien dat je namelijk de poorten hebt geblokt. Zodra je namelijk direct met het internet verbindt (zonder router) heb je namelijk geen last van geblokte poorten ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-01 11:11

Abort, Retry, Quake ???

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

- Overige Hardware is geen dumpbak, er is zelfs een hele hoofdgroep 'netwerken' - kijk daar eens
- ongeacht waar je post, wees volledig, ga voor het posten zelf op zoek en post wat je zelf geprobeerd hebt. GoT is geen helpdesk, we helpen mensen die ook hun best doen zichzelf te helpen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.