Toon posts:

[XP] Styling, wat zijn de mogelijkheden tegenwoordig*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil mijn win xp sp2 installatie opvrolijken, maar weet niet meer wat ik momenteel het best kan gebruiken qua software enzo. style xp vind ik via google, maar lees ook weer slechte verhalen dat style xp je install verkloot enzo.

Ik heb 3 monitoren met dus een groot bureaublad, maakt dit eventueel uit? en welk programma is verde handig? of gewoon een standaard theme van windows downloaden en installeren (is dit gratis?)

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-03 12:49

afterburn

No more...

Zoek eens op uxtheme.dll

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Verwijderd

er is een soort transformatiepakket van Longhorn, daar zitten 17 nieuwe themes in als het goed is......hij is makkelijk te vinden op Google ''Longhorn transformation'' installeren via Save mode, en tussen verschillende stijlen kiezen voor bij het Booten, het inlog/uitlogscherm. En there u go ;)

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-03 23:38

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

WindowBlinds gebruikte ik een hele tijd terug... vraagt wel wat van je performance en videogehouden, maar zo heb je wel opeens een bibliotheek van duizenden themes tot je beschikking.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:08

inXs

known as inXs

Ik gebruik windows blinds, vele opties mogelijk. Heb wel de "trial" versie, maar het enige verschil is dat je als je pc opgestart is, je ff op continue moet drukken.

Je hebt programma's tot je beschikking, waarmee je geheel je eigen stijl kan maken.

edit: die longhorn transformatie, kost dat veel van je performance? Met windowsblinds gaat het allemaal prima, dus als longhorn minder gebruikt, dan is dat ook wel leuk.

[ Voor 28% gewijzigd door inXs op 08-11-2005 09:56 ]

superB

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gister een theme gedownload en die .dll vervangen, maar nu is m'n windows verkloot. Ik zie een zwarte achtergrond met icoontjes maar meer niet. Veilige modus niks helpt. Denk dat ik hem nu probeer terug te zetten (last know)

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:49

GVR

Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 12:02:
ik heb gister een theme gedownload en die .dll vervangen, maar nu is m'n windows verkloot. Ik zie een zwarte achtergrond met icoontjes maar meer niet. Veilige modus niks helpt. Denk dat ik hem nu probeer terug te zetten (last know)
Dat heb ik ook gehad nadat er iets misging met het thema van stylexp.

Hoe ik het precies heb gefixt weet ik niet meer, maar volgens mij heb ik als administrator ingelogt toen, en stylexp verwijderd. Kneep 'm wel ff toen ik het niet meteen gefixt kreeg na booten in veilige modus ;)

Verwijderd

Topicstarter
damned, last knows werkt ook niet. Ik heb style xp niet geinstalleerd, maar heb een willekeurige theme gedownload en in windows\resources gezet.. Hoe los ik dit op? ik kan wel in veilige modus adm. komen.

• GVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:49

GVR

Heb je een backup gemaakt van de bestanden voordat je het theme kopieerde?

Ik heb themexp eraf gehaald, waarmee ook het thema weg was. Wat gebeurt er als je hier het thema verwijdert?

Verwijderd

Topicstarter
Freaky Gabbur schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 13:08:
Heb je een backup gemaakt van de bestanden voordat je het theme kopieerde?

Ik heb themexp eraf gehaald, waarmee ook het thema weg was. Wat gebeurt er als je hier het thema verwijdert?
ondertussen is het gelukt, een snelkoppeling gemaakt via adm. naar theme,s dan blind klikken en hop hij was weer teurg,.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb windows blind geinstalleerd (4.6) ziet er goed uit! Ik vraag me af of ik ook gratis packs met veel complete skins kan downloaden. En wat is dat active bureaublad (op website), kost dat veel resources?

en gebruikt windows blinds eigenlijk uberhaupt wel veel resources? ik zie namelijk niks in de taskmanager (heb een amd 64 3000+ met 1 gb ram, dus denk dat het niet zo'n probeem opleverd?)

en welke skin raden jullie aan?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2005 19:13 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-03 23:38

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

www.wincustomize.com is een aanrader voor skins voor dit en vele andere programma`s :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1