Een bouw en verbouw rubriek?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looin
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 08:09
Zou het geen idee zijn om een subforum te maken voor bouwen en verbouwen van huizen en kamers. Aangezien er veel tweakers zijn die bouwen en verbouwen kan dit altijd wel nuttig zijn voor iemand. Hierin zouden dan samenvattingen en howto's gezet kunnen worden over hoe het gedaan werdt en waar er problemen zaten. Eindelijk hetzelfde als bij het cassemodding subforum maar dan voor huizen.

Sometimes life's just cruel for no reason at all!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Een compleet subforum voor verbouwen? Sinds wanneer is dit het Gamma-klantenforum? 8)7

Zonder gekheid: het is hier in de kern een computerforum. Fotografie en auto's hebben nog in zekere mate wat met tweaking te maken, maar het verbouwen van een huis? :? Sowieso zie ik niet echt veel verbouwtopics voorbij komen in Stuffis Generalis. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Hmm. Heeft het wel nut om dat te doen :? SG is volgens mij de perfecte plek ervoor.
offtopic:
gmta dus ^^^

[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 07-11-2005 23:21 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:05

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

In SG staan toch meer dan zat "verbouw tips & trucs"... Hoewel ik de [rml][ ZiP] Zetelmod in Progress[/rml] in CME ook meesterlijk vind... Zelfs de muurverf wordt besproken 8)

Het lijkt mij dat er niet bijzonder veel animo voor is, dus ook ik sluit me aan bij de voorgangers ^^

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looin
Mja, maar er zijn wel veel mensen die op dit moment verbouwen of bouwen en als die dan hier op het forum zien dat er ook een subforum is voor verbouwingen dan zijn ze mischien sneller geneigd om een topic te starten ove hun verbouwingswerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
looin schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:33:
Mja, maar er zijn wel veel mensen die op dit moment verbouwen of bouwen en als die dan hier op het forum zien dat er ook een subforum is voor verbouwingen dan zijn ze mischien sneller geneigd om een topic te starten ove hun verbouwingswerken.
Tja, en misschien kunnen we beter dan ook meteen alle fora die Fok ook rijk is plaatsen? :?

Zo kunnen we wel door blijven gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Was er niet een subforum (of was dat TWI :X) waar er inderdaad over huizen kopen en verbouwen enzo ging? Ik weet nog dat ik iets in een laminaat-topic vroeg, en volgens mij was dat forum redelijk succesvol*

* als dat inderdaad in TWI of SG was, dan moet je deze post als niet verzonden beschouwen :P

edit:
nb hij staat nú in SG omdat de meeste themaforum-posts daar komen

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looin
Tja, en misschien kunnen we beter dan ook meteen alle fora die Fok ook rijk is plaatsen? :?

Zo kunnen we wel door blijven gaan ;)
Geen idee, ik heb nog nooit de fora van Fok bezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

looin schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:18:
Zou het geen idee zijn om een subforum te maken over voor]bouwen en verbouwen van huizen en kamers sex?. Aangezien er veel tweakers zijn die bouwen en verbouwen deze hobby hebben kan dit altijd wel nuttig zijn voor iemand. Hierin zouden dan samenvattingen en howto's gezet kunnen worden over hoe het gedaan werdt en waar er problemen zaten. Eindelijk hetzelfde als bij het cassemodding subforum maar dan voor huizen sex.
Zo zie je dat met een kleine aanpassing voor elk onderwerp wel een forum kan worden geopend.

NB: Ik had ook koken kunnen nemen maar dit voorbeeld leek me iets aardiger.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
looin schreef op maandag 07 november 2005 @ 23:45:
[...]

Geen idee, ik heb nog nooit de fora van Fok bezocht.
Allemaal hele gezellige fora die verder (over t algemeen) geen moer te maken hebben met computers, maar 'in principe' bést in de General Chat-categorie zouden passen.. Maar of we daar op staan te wachten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:37
Ik ben voor ! :P

Ben zelf flink aan t verbouwen nl., en als ik dan na een dag hard klussen(oh ja ook nog ff tussendoor werken... ) thuiskom wil ik nog ff kijken hoe er op GoT wordt geklust..... ;)

Gewoon je topic in SG doen, en als er animo genoeg is wordt t vanzelf groter. Denk zoals je net van Guardian hoorde je anders voor elk willekeurig iets/beweging/ noem t maar wat een apart forum kan maken.

Hoor ik daar "koken"?

Ik ben voor ! :P :D (check profile van mij :D )

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Ik zal dit voorstel in de queue plaatsen na "Themaforum Kantklossen & Punniken" en "Themaforum Neuskeutelboetseren" :+

Nee serieus, GoT is een computerforum. We willen voor de zijdelings gerelateerde interesses best eens kijken naar een al dan niet permanent subforum, maar met Werk en Inkomen en Thema Forum: Vervoer op het moment afgeroomd komt Stuffis Generalis al aardig ver in de gevarenzone voor wat betreft "afdoende vulling". Meer eruitsplitsen is dus geen optie, en al zeker geen onderwerpen die weinig tot niets met onze core business te doen hebben.

Ergo, deze hoef ik niet eens langs de rest van de crew te spelen: nee it is :Y)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Tenzij we manieren gaan vinden om PC's in muren te bouwen oid :P

"jah, ik ga weer verbouwen, de pc die ik ingemetseld heb moet geupgrade worden" :+

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Pagina: 1