word e-mail editor werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• bartje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-07 08:27
wanneer ik e-mail probeer te beantwoorden krijg ik de volgende melding:

"Microsoft Office Outlook
Microsoft Word is ingesteld als e-maileditor. Word is echt niet beschikbaar, niet geïnstalleerd of is een andere versie dan Outlook. In plaats hiervan wordt de Outlook-editor gebruikt. Fout in de OLE-registratie. Het programma is niet juist geïnstalleerd. Voer Setup van het programma opnieuw uit."
Als ik deze melding één keer gehad heb gaat alles goed maar kan ik geen tekst opmaken.

Wanneer ik een nieuwe e-mail wil verzenden krijg ik deze melding tenzij ik eerst geprobeerd heb een ander e-mail te beantwoorden maar dan kan ik nog steeds geen tekst opmaken
"Microsoft Office Outlook
interface not reconized"

als ik Outlook opnieuw start krijg ik de meldingen weer opnieuw.
ik kan wel Word als e-mail editor uitschakelen maar dat is ook niet echt de bedoeling.

Ik heb office 2003 al verwijderd en opnieuw geinstalleerd.
Verder heb ik alle updates binnengehaald Office 2003 SP2 en spam defs.
Word doet het gewoon zonder problemen
ik gebruik de engelse windowsXP vandaar dat de laatste melding denk ik in het engels is

Weet iemand raad?

Bart

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik verplaats je topic even van SA naar Officesuites en -software omdat daar de experts zitten :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Ik heb engelse XP en office... maar komt op zelfde neer

1) control panel->add or Remove programms
2) Selecteer Microsoft Office 2003
3) klik Change
4) kies "Reinstall or Repair", en "next"
5) Kies "Detect and Repair errors in my Office installation" en zet vinkje voor "Restore my start Menu Shortcuts"

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Heb precies hetzelfde probleem als de TS gehad, maar na een herinstallatie van Office 2k3, met meteen daarna de SP2 update van Office 2k3 er overheen, was bij mij het probleem opgelost.

Heb je trouwens de knowledgebase al doorgelezen van MS? Misschien dat daar nog nuttig tips staan?

• bartje
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 01:04:
Ik heb engelse XP en office... maar komt op zelfde neer

1) control panel->add or Remove programms
2) Selecteer Microsoft Office 2003
3) klik Change
4) kies "Reinstall or Repair", en "next"
5) Kies "Detect and Repair errors in my Office installation" en zet vinkje voor "Restore my start Menu Shortcuts"
Bedankt,
ik had dit al eerder geprobeerd maar dan zonder Restore my start menu shortcuts en toen werkte het niet.
nu werkt het iig wel
@BredeP ook bedankt, maar dat had ik ook al geprobeerd en toen werkte het niet en nu is het niet meer nodig.

Bart

• bartje
Sorry, toch niet opgelost
het vinkje bij extra, opties, e-mailindeling "Micorosft Office Word 2003 gebruiken voor het bewerken van e-mailberichten" was weg.
ik kon geen lettertypes en groottes e.d. kiezen.
en als ik dit vinkje terug zet krijg ik weer hetzelfde probleem.
Opnieuw installeren helpt niet Office 2003 SP2 helpt ook niet
en alle bestanden en registerzooi weggooien en opnieuw installeren helpt ook niet.
Is er nog iemand met andere suggesties?

Bart

Verwijderd

ga naar start
uitvoeren
type daar regsvr32 ole32.dll
enter

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 22:05 ]

Pagina: 1