Ik heb een Acer Travelmate 520iT met een Celeron Mobile 550MHz er in, nu wilde ik deze upgraden naar een PIII Mobile (De travelmate's zijn ook geleverd met PIII M 700MHz) 800MHz of meer. Nu vroeg ik mij af, moet ik behalve op de socket, voltage en bus speed op nog meer dingen letten, zoals stepping? Of zou dit niks uit moeten maken? Er zit nu een sSpec SL3ZF in. Ik heb al een manual en service guide gedownload van deze laptop maar hier in eigenlijk niks zinnigs gevonden behalve dat de socket vermoedelijk µPGA2 genoemd wordt.
Het moederbord in de laptop heeft een Ali Alladin Pro chipset als ik CPU-Z moet geloven.
De laptop ligt al open, als iemand foto's nodig heeft zeg het maar.
(ook wilde ik evt. later de HD upgraden naar bijv een 20GB, kan ik hier ook elk gewenst merk en type in duwen zolang het maar 2,5" IDE is en in het bracket past, dus niet hoger als de gevonden 9.5mm?)
P.S.: ik heb al naar Acer Support NL gemaild maar ik dacht dat ik hier misschien een sneller proffesioneler antwoord kon krijgen.
Het moederbord in de laptop heeft een Ali Alladin Pro chipset als ik CPU-Z moet geloven.
De laptop ligt al open, als iemand foto's nodig heeft zeg het maar.
(ook wilde ik evt. later de HD upgraden naar bijv een 20GB, kan ik hier ook elk gewenst merk en type in duwen zolang het maar 2,5" IDE is en in het bracket past, dus niet hoger als de gevonden 9.5mm?)
P.S.: ik heb al naar Acer Support NL gemaild maar ik dacht dat ik hier misschien een sneller proffesioneler antwoord kon krijgen.
[ Voor 9% gewijzigd door Tedman111 op 07-11-2005 22:41 ]
Early to rise misses the prize, because sleeping-in late just feels great!