Hoi,
Sinds enkele dagen werkt mijn cs niet meer, na inloggen bij steam staat cs bij games op 98% dwz updating.
echter gebeurd er niks.
Na lauch game krijg ik het volgende :
the steam servers are currently too busy to handle your request.
Please try again in a few minutes.
Maar dit al enkele dagen dus lijkt me wat lang !!
enkele keren proberen hierna krijg ik :
your steam ticket has expired.
Please re-enter your password to continue (remember my password is checked)
Wist uberhaupt niet dat dat kon, maar goed.
Mijn steam versie :
Steam windows client, built oct 27 2005, at 16:45:33
steam api: v005
Na opnieuw installeren van de dvd werkt het nog steeds niet, of wel het aantal procenten,
is teruggezakt naar 50% maar updaten of spelen gaat nog steeds niet.
Na geheel verwijderen, krijg ik bij het installeren van de game vanuit steam weer de melding over server to busy ...
E-eMailen direct naar steam is ook niet echt makkelijk, vanuit steam zie ik zo geen email-adress oid,
bij support kom je uit op een site waar oa staat : (mijn probleem is daar iig niet behandeld)
After searching for the problem you are having, you may click the Ask A Question tab to ask Customer Support for help.
Echter staat er nergens een ask a question tab ! (ben alleen niet ingelogd daar)
Maar iemand een idee waar dit alles door kan komen ???
Bvd
Sinds enkele dagen werkt mijn cs niet meer, na inloggen bij steam staat cs bij games op 98% dwz updating.
echter gebeurd er niks.
Na lauch game krijg ik het volgende :
the steam servers are currently too busy to handle your request.
Please try again in a few minutes.
Maar dit al enkele dagen dus lijkt me wat lang !!
enkele keren proberen hierna krijg ik :
your steam ticket has expired.
Please re-enter your password to continue (remember my password is checked)
Wist uberhaupt niet dat dat kon, maar goed.
Mijn steam versie :
Steam windows client, built oct 27 2005, at 16:45:33
steam api: v005
Na opnieuw installeren van de dvd werkt het nog steeds niet, of wel het aantal procenten,
is teruggezakt naar 50% maar updaten of spelen gaat nog steeds niet.
Na geheel verwijderen, krijg ik bij het installeren van de game vanuit steam weer de melding over server to busy ...
E-eMailen direct naar steam is ook niet echt makkelijk, vanuit steam zie ik zo geen email-adress oid,
bij support kom je uit op een site waar oa staat : (mijn probleem is daar iig niet behandeld)
After searching for the problem you are having, you may click the Ask A Question tab to ask Customer Support for help.
Echter staat er nergens een ask a question tab ! (ben alleen niet ingelogd daar)
Maar iemand een idee waar dit alles door kan komen ???
Bvd