SSL in 1 directory blijkt in 2, onder contract uit?

Pagina: 1
Acties:

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Ik heb sinds 6 dagen mijn domein verhuisd van Totaalnet naar flexwebhosting. Daarbij heb ik van tevoren gevraagd of ze SSL in een single directory draaien. Ik wil namelijk een OScommerce shop opzetten en lees in alle fora dat als je SSL in een aparte directory hebt staan, dat je dan zeg maar een beetje een stenen tijdperk opstelling hebt. Nou heb ik dus verschillende providers aangeschreven en flexwebhosting was de enige die zei dat het niet in een aparte directory hoefde te staan. Allemaal leuk en aardig maar nu blijkt dus dat dat wel zo is. Ik heb het antwoord gewoon in een e-mail, kan ik er zo onderuit? Ik ben wel op het verkeerde been gezet lijkt me zo, naast dat het me veel tijd gaat kosten.

Is er eigenlijk iemand die een degelijke provider kent die wel gewoon SSL samen in de dezelfde directory kan draaien naast je gewone unencrypted files..... :'(

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-02 18:46

Nss

The Dude Abides

dat zou geen probleem moeten zijn, aangezien er door jou verkeerd in te lichten sprake is van dwaling. doordat jij een email gestuurd hebt mocht flexwebhosting namelijk aannnemen dat indien jij zou weten dat het niet in een single directory kan, jij de overeenkomst niet zou sluiten (anders zou je het namelijk niet vragen). dat je het bewijs in een email hebt, maakt verder niet uit.

ik heb anderhalf jaar geleden een pakket bij easyhosting gehad met h-sphere. daar werd SSL in dezelfde directory gedraaid.

ik zou overigens eerst nog even aan ze vragen hoe dit precies zit, wellicht dat ze er voor kunnen zorgen dat je wel gewoon alles in 1 krijgt.

• shotputty
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09-2025

shotputty

I'll be back

Topicstarter
Wel grappig, ze hebben vanavond nog een symbolic link gemaakt waardoor mijn hele probleem is opgelost. Had ik niet verwacht. Eind goed al goed... pfff :o

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg