- If I could do that, I would do it better -
Als iedereen dat doet wordt het een grote zooi
De FAQ-schrijver zal er blij mee zijn.
ARME AOW’er
De auteurs van deze FAQ's zullen jouw reactie waarderen al is het niet helemaal de bedoeling om daar losse topics over te maken. Immers zouden de 'De FAQ is geweldig' topics dan als paddestoelen uit de grond schieten
Er bestaat wel een plekje waar je je 'ei' kwijt kunt, zie de linkhieronder
[rml][ Feedback] PMG FAQ[/rml]
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
\o/
ARME AOW’er
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
[ Voor 2% gewijzigd door T.T. op 07-11-2005 22:02 . Reden: duh, wat Thandor dus zegt! ]
nee, BalusC ftw!
Jammer dat jij niet gezien had dat 'ie al gepost wasT.T. schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:01:
Alleen jammer dat hij deze link heeft gemist
[ Voor 48% gewijzigd door addictive op 07-11-2005 22:02 ]
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Positieve reacties zijn ook wel eens leuk
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Kan iemand er PMG voor de titel frutselen voor-ie de HK ingekopt wordt
Maar inderdaad, de FAQ van PMG is super, zelfs als redelijk ervaren Tweaker val ik af en toe nog op terug
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Tot in de eeuwigheid.
ARME AOW’er
IIG: Hoeray for our great FAQ
United we stand, and divided we fall
Damn, wat heb ik met die FAQ al een boel kennis vergaard en problemen opgelost
Verwijderd
Die is echt hyper compleet en enorm leerrijk.
(hoeveel werk is daar niet ingekropen man, damn
Dit geldt dus ook voor de [url=Abbadon]ram faq van abbadon[/url]
Ik mis alleen een klein detailletje.
Een knopje naar 'printbare versie' oid. Gewoon een gemakkelijke grote flap tekst => print en dan op gemakje lezen.
(Als toch enige concentratie vereist is bij het lezen van een bepaalde tekst, zoals hier, dan weet ik uit ervaring dat ik dat aangenamer vind op een printje, en niet op de monitor. )
merci alle faqschrijvers !! you guys are
Build a bridge, get over it... Specs : yes !!! website over bouwen & verbouwen
Dit is een stuk leuker dan die first-posters die je zelf moet doorverwijzen naar de faq
En ik moet idd zeggen dat de faq's hier erg goed zijn. Ik moest een keer een werkstuk ergens over schrijven, ik hoefde alleen maar naar de faq te kijken en ik had genoeg info voor een werkstuk van 20 pagina's!
Dan doe je toch view-> style -> use basic page style (wel in mozillala)Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 03:36:
......
Ik mis alleen een klein detailletje.
Een knopje naar 'printbare versie' oid. Gewoon een gemakkelijke grote flap tekst => print en dan op gemakje lezen.
(Als toch enige concentratie vereist is bij het lezen van een bepaalde tekst, zoals hier, dan weet ik uit ervaring dat ik dat aangenamer vind op een printje, en niet op de monitor. )
Heb je een heel mooi stukje text dat je zo kunt uitprinten.
[ Voor 3% gewijzigd door elTigro op 08-11-2005 08:32 . Reden: flinke spelfout ]
Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Verwijderd
Wat valt hieraan te Stelen ?Iavak schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:07:
Naja ook maar mijn tevreden uiten over de FAQ voordat dit gestolen wordt...
FAQ
ARME AOW’er
Kater? Eerst water, de rest komt later
Verwijderd
Zowiezo zijn de faqs van GoT erg duidelijk.
Verwijderd
Krijg ik nu een 2 gigh dualchannel van de modjes?
Hehe maar serieus het is echt een fijne faq om je kennis bij te spijkeren
Maar nu er toch een topic voor is....
BEDANKT JONGENS !!!
Scheelt heel wat werk / lastige vragen etc...
Erg blij met de Faq.
I'm not as think as you stoned I am
Daarom is het ook nog openVerwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 16:41:
Topic rename -> Grote GoT mod ego streel topic
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Waarom vindt niemand jou een zak
Je weet op alles een antwoord te geven
En dat doe je al je hele leven
Je helpt zo PC'tjes uit de prak
ARME AOW’er
zeker als je de bomen het bos niet meer ziet nadat je je pc hebt gemold ofzo
(gebeurde overigens alleen vroeger)
bij deze dan ook maar even gebruik maken hulde aan de FAQ schrijvers...
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Laat ik dan ook maar meedoen... Goedhoor
Hier stond een dode link.
Verwijderd
And it goes BRAAAAAPP!
Ik zal jou schoppen
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Verwijderd
En dan nogwat ook veel mensen hier zijn erg behulpzaam, als je je vraag maar netjes en uitgewerkt stelt. Dat is waarom ik graag op Tweakers.net kom.
Mijn dank gaat uit aan een ieder die dus het geduld kan opbrengen om een beginner wat te leren.
And it goes BRAAAAAPP!
Antwoord: Je gaat in dit topic zoveel spammen als je wilt. Maar pas op, als je te veel vcore aan je hulde geeft wil hij nog wel eens warm (lees heet!) worden, zorg daarom altijd voor goede opmerkingen. Als dit niet gebeurt wil er nog wel eens een Mod doorbranden....
[ Voor 107% gewijzigd door FiXeR.nl op 08-11-2005 19:13 ]
Zonde man! De beginpost is nu al legendarisch, ik stem voor General Chat / HK access voor de TS als waardering terug!FiXeR.nl schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:08:
moeten we de begin post eigenlijk zo maken dat het op een Faq lijkt
Omgekeerde wereld
Haha, weinig kansanton121 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:26:
Hmmm, misschien ga ik wel een topic-report plaatsen.
Burp
Zoiets topic
http://www.google.nl/search?q=define%3Afaq
check "Het grote AMD64 topic" ofzoiets?FiXeR.nl schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:33:
IS er niet zoiets als een klets topic, nu zie ik namelijk dat jij een athlon 64 2800+ hebt,, bestaan die?
Zoiets topic
of check:
http://balusc.xs4all.nl/n...Socket754SingleChannelDDR
[ Voor 11% gewijzigd door webfreakz.nl op 08-11-2005 19:36 ]
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Nee, dat mag niet, dat is OFF-TOPIC!FiXeR.nl schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:33:
IS er niet zoiets als een klets topic, nu zie ik namelijk dat jij een athlon 64 2800+ hebt,, bestaan die?
Zoiets topic
Hulde aan de F.A.Q.'s
[ Voor 2% gewijzigd door Niks123Random3 op 08-11-2005 19:36 . Reden: typo ]
ze hebben me al vele malen uit de brand geholpen
Power aan tha Faq writers
Hulde aan the Faq schrijvers
klopt helemaal prachtig gedicht echte kunstGuardian Angel schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 18:14:
Oh faq oh faq
Waarom vindt niemand jou een zak
Je weet op alles een antwoord te geven
En dat doe je al je hele leven
Je helpt zo PC'tjes uit de prak
[ Voor 55% gewijzigd door DefLite op 08-11-2005 19:41 ]
Verwijderd
Nogmaals mijn dank
Ik vind de FAQ ook geweldig. Ik heb in het verleden dat hele ding uitgeprint en gelezen met een kop koffie
Verwijderd
met een faq lezen?Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 19:50:
koffie en de faq rules
... menig zondag door gebracht zo.
Vind alle FAQ's hier goed geschreven en gestructureerd, kan menig leraar aan een hogeschaal nog wat van leren, bv bij het schrijven van periodewijzers ofzo
prutsert
In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.
Ampera-E, 252x375Wp Pv Systeem, 22kWZappi
Nee hoor, heb de meeste wel bezocht, en dat heeft heel wat nieuwe topics (en slotjes) gescheeld.
Juist

Voor alle faq-schrijvers
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Vroeger zocht ik mezelf een ongeluk om de simpelste dingen te weten te komen, maar sinds dat ik tweakers.net ontdekt heb is mijn kennis een stuk beter geworden! (ja, nu weet zelfs ík dat electronica gewoon op rook werkt!
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Je snapt het niet.FiXeR.nl schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:14:
faq dit topic,, ik vind het nu wel erg niet meer in PMG passen, verhuis naar SG ofzow
ARME AOW’er
ach...in een volgend leven lach je er om!
Het enige minpuntje zijn de links, dat zijn er erg veel, met heel veel mooie sites, maar die horen niet bij GoT
Hoe zat het ook al weer met die PCI sloten en voltages? ik kijk even in de FAQ.
Passen er in de BP6 nou wel of geen Itaniums? ik kijk even in de FAQ.
Hoe recover ik een mislukte BIOS flash? ik kijk even in de FAQ.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
Ik heb wel iets gelijkaardig gebruikt in opera. Maar eenmaal uitpgeprint is het echt geen mooi document. (je kent het wel, als je van internet print)BK1 schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 08:32:
[...]
Dan doe je toch view-> style -> use basic page style (wel in mozillala)
Heb je een heel mooi stukje text dat je zo kunt uitprinten.
Maar goed, het is leesbaar. (maar een nette opgemaakte versie in een pdf'je zounog steeds gesmaakt worden
anyway, keep up the good work !
Dat hangt er vanaf of er een hamer bij het montagemateriaal zit.Resistor schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:52:
Passen er in de BP6 nou wel of geen Itaniums? ik kijk even in de FAQ.
Het valt me trouwens op dat in iedere FAQ hier op GoT niet alleen de meestgestelde vragen worden opgesomd, maar dat die vragen ook allemaal worden beantwoord (handig is dat!
Een goede grap mag vrienden kosten.
ehm, pdf writer installeren?Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2005 @ 20:59:
[...]
Maar goed, het is leesbaar. (maar een nette opgemaakte versie in een pdf'je zounog steeds gesmaakt worden)
Het was ook maar een geintjeVerwijderd schreef op woensdag 09 november 2005 @ 14:28:
[...]
Die maakt van je hTML pages geen net opgemaakt PDF je
ik moet zeggen dat ik de meeste faq's best goed te lezen vind zo online. Maar goed dat is een kwestie van smaak natuurlijk
[ Voor 38% gewijzigd door elTigro op 09-11-2005 17:19 ]
Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.
Wel een goed idee om er een boekwerk van te maken, maar tis wel lastig ljikt me aangezien de PC-wereld zo snel gaat. Niet echt te doen lijkt me...
[ Voor 68% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 09-11-2005 17:10 ]
Ici kann uw Werbung staan
Dit topic is gesloten.
![]()